Take a fresh look at your lifestyle.

فصل هفتم جوکر کی پخش می شود؟ (فینال ۲)

رئالیتی شوی جوکر تاکنون در 6 فصل ساخته شد و پرونده فصل قبلی که بخش اول فینال بود با برنده شدن محمدرضا علیمردانی بسته شد و حالا فصل هفتم ازا ین مسابقه در آستانه پخش قرار گرفته است. حال برای مخاطبان رئالیتی شوی جوکر این سوال است که فصل هفتم جوکر کی پخش می شود؟

در پاسخ به سوال مطرح شده باشد گفت که پخش فصل هفتم یا همان فینال 2 جوکر قرار بود دوشنبه مورخ 9 خرداد 1401 کلید بخورد اما به دلیل حادثه غمبار متروپل و به حرمت عزاداران آبادان این اتفاق نیفتاد. این در حالی است که قسمت اول از فصل هفتم جوکر بعد از تعطیلات رحلت امام و روز دوشنبه 16 خرداد ماه در فیلیمو پخش و در دسترس کاربران و مخاطبان قرار گرفت. قسمت های بعدی فصل هفتم رئالیتی شو جوکر، هر دوشنبه ساعت 8 صبح در پلتفرم فیلیمو منتشر می شود.

مطالب پیشنهادی: دانلود آهنگ هندی در جوکر تایم حامد آهنگی

زمان پخش و مهمانان فینال 2 جوکر

قسمت اول از فصل هفتم جوکر (فینال 2) روز دوشنبه 16 خرداد 1401 پخش شد که شاهد حضور فینالیست های قبلی و کمدین هایی که دارای محبوبیت بیشتری هستند، بودیم و این ترکیب مهامانان توانست رضایت مخاطبان و بینندگان را جلب نماید.

حامد آهنگی، امیرمهدی ژوله، سام درخشانی، سیروس میمنت، امین حیایی، هومن برق نورد، غلامرضا نیکخواه، یوسف صیادی و علیرضا استادی بازیگران فینال 2 جوکر می باشند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.