Take a fresh look at your lifestyle.

لوکیشن سریال یاغی در کجای تهران یا ایران است ؟

مدت ها‌ بود که مخاطبان شبکه نمایش خانگی منتظر سریالی متفاوت بودند تا اینکه محمد کارت کارگردان مطرحی که فلیم سینمایی «شنای پروانه» را در کارنامه کاری خود داشت، با «سریال یاغی» به میدان آمد. این سریال کلکسیونی از بهترین هاست؛ فیلمنامه، کارگردانی، بازیگران، طراح لباس، دکور و…

این سریال متفاوت فقر، شرارت و سایر مشکلات جامعه را به خوبی به تصویر کشید با این حال اما سوالاتی همچون لوکیشن سریال یاغی در کجای تهران یا ایران است ؟، سریال یاغی را از کجا دانلود کنیم؟ و آیا سریال یاغی بر اساس واقعیت ساخته شده؟ برای مخاطبان مطرح است.

در سکانس هایی از این سریال میشنویم که نقش اول جاوید قنبرزاده (علی شادمان) می گوید در محله ای از جنوب تهران به نام لیان شامپو زندگی می کند. آیا این محله در واقعیت هم وجود دارد؟ آیا سریال یاغی در لیان شامپو تهران فیلمبرداری شد؟ چرا نام این محله لیان شامپو گذاشته شده؟

محله لیان شامپو در واقعیت به جاویدآباد یا کمپ تهران گفته می شود که در در جنوب غرب تهران واقع شده. که اصلا هیچ شباهتی به محله های غرب این شهر ندارد

چندی پیش خبرنگاری از خبرگزاری تسنیم به بهانه اجاره خانه با ترس و تردید به این محله می رود با صحنه های عجیب و شبیه به دهه 50 و 60 مواجه می شود. زنانی که با لباس مبدل در جلو درب خانه ها مشغول پاک کردن سبزی بودند و آشغال سبزی را برای مرغ و خروس هایشان می ریختند. این خبرنگار برای پرسیدن رنج قیمت خانه به یکی از مغازه های خواروبار فروشی این محله رفت و پیرمرد مغازه دار با تعجب پرسید که چرا اینجا آمدی؟

خبرنگار در جواب گفت؛ شنیدیم که در این محله اجاره خانه ارزان است و پیرمرد گفت اجاره ارزان این محله بی دلیل نیست! اما اطلاعاتی دال بر اینکه «سریال یاغی» واقعا در محله لیان شامپو تهران فیلمبرداری شده باشد وجود ندارد.

«جهت خرید و دانلود قانونی قسمت های سریال یاغی از سایت فیلم با ما روی کلیک کنید.»

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
5 نظرات
  1. سجاد مرادی می گوید

    ببخشید پلی که ر قسمت اول جاوید با ابرا بودن کجای تهران بود

    1. شاهین می گوید

      پل معلق پارک نهج‌البلاغه تهران

    2. محمد می گوید

      پارک نهج البلاغه

  2. امید روحی می گوید

    جاوید و ابرا کجای شمال رفته بودن میشه ادرس انجا رو بگین؟

  3. فاطمه برقی می گوید

    سلام به همگی یاغی در محله امین آباد و در مجتمع شهید فاتحی بازی شده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.