Take a fresh look at your lifestyle.

برنامه ممیزی را کجا ببینیم؟

برنامه طنز ممیزی به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد جوان زاده در آغاز و سال 1385در رادیو اجرا و پخش شد سپس به تلویزیون آمد و در برنامه شهرآورد شبکه یک به روی آنتن رفت اما ضمن بازخوردهای خوب و طرفداران بسیاری که داشت، متوقف شد. ساخت و پخش برنامه طنز ممیزی شعر و ترانه نه در تلویزیون بلکه در فضاهای مجازی بار دیگر در سال 1398 از سر گرفته شد و با تعداد سوژه های زیاد در چنته به موضوع سانسور، ممیزی و سخت گیری های حوزه شعر و ترانه، فیلم، سریال و به طور کلی در حوزه هنر و موسیقی و نمایش پرداخت.

حال اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که بخش هایی از برنامه طنز ممیزی شعر و ترانه را در فضاهای مجازی چون اینستاگرام دیده و مشتاقید تمام قسمت های آن را به طور کامل تماشا نمایید و به نوعی به دنبال آن هستید که بدانید برنامه ممیزی کجا پخش می شود و کجا می توان این برنامه را نگاه کرد، این مطلب را با پاسخ به سوال برنامه ممیزی را کجا ببینیم؟ دنبال نمایید.

برنامه ممیزی را از کدام شبکه ببینیم؟

برنامه ممیزی با بازی آقای وحید آقاپور در نقش ممیز یکدنده و آقای حامد جوادزاده در نقش خواننده نامعلوم که به دنبال دریافت مجوز است، کاری بسیار دیدنی و ستودنی است با کمترین امکانات اما محتوایی قوی و پرمایه به تصویر درآمده است.

اما برنامه ممیزی را کجا ببینیم؟ علاه مندان می توانند برنامه ممیزی را در فیلیمو تماشا نمایند. در حال حاضر سریال ممیزی در 3 فصل و 3 قسمت آمده است. ممیزی پنجشنبه ها ساعت 8 صبح در فیلیمو منتشر می شود.

مطالب پیشنهادی: برنامه مهمونی رو کجا ببینیم؟

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.