Take a fresh look at your lifestyle.

فیلم هناس درباره کیست؟ آیا داستان کاملا واقعی است؟

اگر قسمت هایی از تیزر فیلم هِناس اثری از حسین دارابی با بازی مریلا زارعی و بهروز شعیبی را دیده باشید، ممکن است برای شما سوال شود که موضوع فیلم هناس چیست یا اینکه فیلم هناس در مورد کیست؟ برای اینکه بدانید فیلم هناس درباره کیست؟ آیا داستان کاملا واقعی است؟ تا انتهای مطلب همراه ما باشید. همچنین می توانید داستان فيلم روز ششم را در مینویسم دنبال کنید.

موضوع فیلم هناس

داستان فیلم هناس، روایتی واقعی درباره شهید داریوش رضایی نژاد، شهید هسته ای کشور و محصول سال 1400 است که در چهلمین دوره جشنواره فجر حضور داشته است.

هِناس به معنی نفس، در ژانر اجتماعی، روایتی عاشقانه از زندگی شهید داریوش رضایی نژاد (شهید هسته ای ایران) در کنار همسرش شهره پیرانی است و اضطراب، نگرانی و بی اعتمادی همسر شهید رضایی نژاد با بازی مریلا زارعی را به تصویر کشیده و داستانی کاملا واقعی است.

در حقیقت فیلم هناس التهاب و استرس زندگی شهید رضایی نژاد از نگاه همسرش را به تصویر کشیده است که تلاش می کند تا زندگی خود را از تشویش و تلاطم نجات دهد و ساختاری زنانه دارد.

این فیلم با سکانس شلوغ خانوادگی آغاز می شود و نوعی تشویش را به مخاطب القا می کند. تماشای فلیم سینمایی هناس برای افراد زیر 15 سال توصیه نمی شود.

داستان سریال راز بقا

نمایی از فیلم هناس

فیلم هناس درباره چیست
فیلم هناس در مورد کدام شهید است

بازیگران فیلم هناس

مریلا زارعی، بهروز شعیبی، سولماز غنی، امین میری و کوثر حیدری از بازیگران فیلم هناس هستند.

نویسنده فیلم هناس: احسان ثقفی و مهدیه عین‌اللهی

تهیه کننده: محمدرضا شفاه

داستان فیلم گربه سیاه

خلاصه داستان سریال نوبت لیلی

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.