Take a fresh look at your lifestyle.

ملکه رمز ارز کیست؟ چقدر و چگونه کلاهبرداری کرد؟

با فراگیر شدن فعالیت در رمز ارزها در سراسر دنیا، افراد زیادی سرمایه خود را از دست دادند، اما عده ای هم بودند که از این وضعیت سود کردند. یکی از این افراد دکتر روژا ایگناتوا بود که با کلاهبرداری در زمینه رمز ارز لقب ملکه رمز ارز به او داده شد. شاید برای شما جالب باشد تا در مورد ملکه رمز بیشتر بدانید. در این گزارش از مینویسم در مورد اینکه ملکه رمز ارز کیست؟چقدر و چگونه کلاهبرداری کرد؟ بخوانید.

ملکه رمز ارز

وجا ایگناتووا بانوی کلاهبرداری که به ملکه رمز ارز معروف شد و در فهرست افراد تحت تعقیب اف‌ بی‌ آی قرار گرفت.

روجا ایگناتوا معروف به ملکه رمز ارز، تابعیتی بلغارستانی و آلمانی دارد. او بنیان‌گذار وان‌ کوین می باشد که با به کارگیری ترفند پانزی (نوعی کلاهبرداری مالی با سود سرمایه گذاری بالا) متهم به کلاهبرداری 4 میلیارد دلار می باشد.

ایگناتووا تحت تعقیب اف بی آی است و از سال 2017 به صورت ناشناس زندگی می کند. حدس و گمان های مختلفی در مورد ملکه رمز ارز وجود دارد. از جمله اینکه او با جراحی پلاستیک تغییر چهره داده و یا اینکه حتی شاید مرده باشد. مقامات احتمال می دهند که او در صورت زنده بودن مسلح باشد.

ترفند پانزی و روش کلاهبرداری ملکه رمز ارز به این شکل بوده که به سرمایه‌ گذاران سودهایی برگردانده می‌ شود که از بهره‌ های متعارف خیلی بالاتر هستند. اما این سود از پول سرمایه‌ گذاران بعدی تامین می شود و استمرار و ثابت ندارد. ایگناتووا با همین روش 4 میلیارد دلار کلاهبرداری کرده است.

ضمن اینکه وان کوین هیچ روشی برای ردیابی پول خود در اختیار سرمایه‌ گذاران قرار نمی دهد و نمی‌ توان برای خرید چیزی از آن استفاده کرد.

ملکه رمز ارز چقدر کلاهبرداری کرد

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.