Take a fresh look at your lifestyle.

ایا فردا اینترنت قطع میشود؟ ساعت قطع اینترنت

به منظور برگزاری کنکور سراسری در تاریخ 29 و 30 دی 1401، خبرهایی از قطع شدن اینترنت در روز پنجشنبه و جمعه به گوش رسید و برای خیلی از شهروندان نیز پیامکی از سوی سازمان سنجش، مبنی بر اطلاع رسانی قطعی اینترنت ارسال شد. حالا برای خیلی افراد این سوال ایجاد شده که آیا قطعی اینترنت روز کنکور صحت دارد و زمان قطع شدن اینترنت از چه ساعتی است و در صورتی قطع شدن اینترنت کی وصل میشه. در این مطلب با اطلاعاتی در مورد قطع اینترنت فردا همراه مینویسم باشید.

قطع اینترنت فردا کنکور

با توجه به برگزاری مرحله اول کنکور سراسری 1402، در روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 دی 1401، وزیر ارتباطات اعلام کرد که با هدف جلوگیری از هرگونه تقلب یا لو رفتن سوال های کنکور،فردا پنجشنبه 29 دی 1401 از ساعت 7:30 تا ساعت 11:30 در محدوده های حوزه های برگزاری کنکور، اینترنت تمامی اپراتورها با اطلاع قبلی به ساکنان مناطق قطع می شود. (محدودیت اینترنت موبایل). او در ادامه تاکید کرد که اینترنت ثابت به هیچ عنوان قطع نخواهد شد.

پیامکی که در مورد قطعی اینترنت فردا به خاطر کنکور برای افراد ارسال شده به شرح زیر است:

(با سلام به اطلاع می رساند به منظور جلوگیری از سوء استفاده و تقلب برخی افراد سودجو و فرصت طلب و با ابلاغ شورای امنیت کشور، اینترنت حوزه برگزاری آزمون سراسری منطقه سکونت شما در صبح روز پنجشنبه و جمعه این هفته قطع خواهد شد. از اینکه ما را در برگزاری هرچه بهتر این آزمون یاری می کنید سپاسگزاریم)

به گفته رئیس سازمان سنجش، 60 درصد داوطلبان کنکور 1402، زنان و 40 درصد مردان هستند و در تلاش هستیم تا اولین کنکور الکترونیکی را در بهمن ماه بصورت آزمایشی برگزار کنیم.

رشته علوم تجربی چه شغل هایی دارد

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.