Take a fresh look at your lifestyle.

سریال نوبت لیلی چند شنبه ها میاد

سریال نوبت لیلی به کارگردانی روح الله حجازی از تاریخ 22 فروردین ماه 1401 پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد. با ما همراه باشید برای اطلاع از اینکه بدانید سریال نوبت لیلی چند شنبه ها میاد، خلاصه داستان سریال از چه قرار است و چند قسمت است و چه بازیگرانی در سریال نوبت لیلی به هنرنمایی پرداخته اند.

روزهای پخش سریال نوبت لیلی

سریال نوبت لیلی جایگزین مجموعه خاتون شده و این سریال دوشنبه ها ساعت 20 به صورت اینترنتی از پلتفرم نماوا و دیگر سایت های قانونی قابل پخش است، این سریال برای پخش در 22 قسمت آماده شده است.

برای اطلاع بیشتر همچنین بخوانید:

سریال های درحال پخش شبکه خانگی تابستان ۱۴۰۱

خلاصه داستان سریال نوبت لیلی

سریال نوبت لیلی یک سریال راز آلود، درام، فانتزی و عاشقانه در بستری خیال انگیز ساخته شده است، خلاصه داستان سریال لیلی ازین قرار است که لیلی از طریق کتاب مرموزی متوجه می شود که او خانواده اش تاکنون در زمان ها و مکان های بساری زندگی کرده اند و حالا نوبت لیلی است که با رمز گشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند اجداد و نیاکانش دست به انتخاب بزند و به تمام این زندگی هایی که تاکنون زیسته معنا دهد.

لیلی باور دارد که رمزگشایی از این داستان، می‌تواند پرده از راز ها و حقایق گذشته و آن چه بر مادر و خانواده‌ اش گذشته بردارد.

بازیگران سریال نوبت لیلی

در این سریال حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، پردیس احمدیه، لادن مستوفی، محمد امین شعرباف، مهران غفوریان به هنرنمایی پرداخته اند. همچنین علیرضا ثانی فر، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، مسعود کرامتی، خسرو احمدی، فرزین محدث، علیرضا جعفری، راضیه منصوری، افسانه کمالی، مهدخت مولایی و نیوشا علیپور نیز در این مجموعه حضور دارند.

برای خرید قانونی نوبت لیلی روی لینک زیر کلیک کنید:

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.