Take a fresh look at your lifestyle.

پیام تشکر از پزشک با جمله های زیبا و ادبی کوتاه و بلند

بدون شک پزشکان نجات دهنده جان افراد بسیاری هستند. انسان هایی که با دانش خود تلاش می کنند تا درد و رنج افراد بسیاری را کاهش دهند. ممکن است دوست داشته باشید با یک پیام از پزشک خود تشکر کنید و نشان دهید که شکر گذار سلامت خود هستید و زحمات او را در بدست آوردن سلامتی خود فراموش نمی کنید. به این منظور مجموعه ای از پیام تشکر و قدردانی از پزشک با جمله های زیبا فراهم نموده ایم تا برای پزشک معالج خود و یا نزدیکان خود که پزشک هستند ارسال و از زحمات آن ها تشکر کنید.

ارسال پیام تشکر و قدردانی از پزشک پس از جراحی یا درمان کسی که دوست داشته اید، آن ها را خوشحال می کند. می توانید بصورت کلامی و یا ارسال پیام این جملات را برای تشکر از دکتر خود بکار ببرید.

متن تشکر از پزشک

پیام تشکری که برای پزشک خود می فرستید، بستگی به نوع رابطه ی شما با دکترتان دارد. اگر پزشک خانوادگی یا شخصی دارید که به صورت مستمر او را می بینید، پس قدردانی از او آسان تر خواهد بود. در صورتی که درمان شما تمام شده و قصد دارید از دکترتان تشکر کنید، می توانید با نوشتن یک پیام تشکر بر روی یک کارت ساده و ارسال آن به آدرس دکتری که شما را معالجه کرده، از او قدردانی کنید.

همچنین می توانید از متن کوتاه و پیام تبریک روز پزشک و عکس نوشته تبریک روز پزشک استفاده کنید.

با توجه به اینکه چیزی به روز پزشک 1401 باقی نمانده، در ادامه نگاهی بر برخی از پیام های تشکری که می توانید ارسال کنید، می اندازیم و امیدواریم که از بین آن ها پیام مناسب خود را پیدا کنید.

پیام تشکر و قدردانی از پزشک

هر کس نفسی را حیات بخشد مثل آن است که همه ی مردم را حیات بخشیده است.
پزشکی بالی است برای پرواز در آسمان رضایت خدا

از زحماتت ممنونم دکتر

ممنون دکتر بابت زمانی که صرف درمان من کردید. شما بهترین هستید و هیچ کلمه ای نمی تواند نشان دهد که چقدر از شما ممنونم.

باران باش، ببار…نپرس پیاله های خالی از آن کیست؟ روز پزشک بر تو طبیب بارانی مبارک

بابت زحمات شما ممنونیم

آنگاه که دردمندی سلامت خود را بازیابد آنگاه که دستی
به نشان شکر به آسمان بلند شود ملائک تو را می ستایند

از زحمات شما ممنونم دکتر جان

عمل جراحی شما زندگی جدیدی به من بخشید
بهبودی من چیزی کم تر از زندگی دوباره نبود.
با تشکر.

داروهای شما ممکن است بیماری من را درمان کرده باشد
اما سخنان مهربان شما قدرت درونی من برای مقابله با آن را بیشتر کرده است.
ممنونم دکتر!

و چه زیباست امید مریضی که به دستان شفا بخشت دل بسته است با مهارتت باری دیگر قدرت خدا را به رخ بندگان می کشی.

از زحمات شما متشکریم دکتر جان

شما ارزش زندگی انسان را می دانید. این به وضوح نشان می دهد که شما چگونه بیماران خود را مدیریت می کنید. ممنون دکتر

نه ماه از بارداری من بدون نظارت پزشکی شما می توانست یک کابوس باشد.
با تشکر از اینکه سفر مادر شدنم را رویایی کردید!

متن کوتاه قدردانی از پزشک زنان و زایمان

جناب آقای دکتر ……

از این که با صبر و از خودگذشتگی و تلاش شبانه روزی باعث شدید تا مادرمان از شر این بیماری وحشتناک نجات پیدا کند بی نهایت از شما سپاس گذاریم و قدر دان زحماتتان هستیم. از خداوند بزرگ می خواهم به عمرتان، به مال تان و به علم تان برکت دهد. از طرف خانواده……

از اینکه با سعه ی صدر ، حس نوع دوستی و حسن خلق و به پشتوانه ی دانش روز با همت، حمیت و تلاش جدی و با توجه به شرایط بسیار سخت و صعب بنده در دوران بیماری در نهایت فرهیختگی و هوشمندی اهتمام ورزیدید، در کمال ادب و ارادت از شما تشکر می کنم و برای شما آرزوی سلامتی دارم.

با سلام و درود

با استعانت از الطاف بی پایان خداوند و با مسئلت طول عمر با عزت وپر برکت برای شما استاد عزیز تشکر و قدر شناسی از زحمات تان را برای درمان و بهبودی برادرمان ابراز می کنیم. امیدواریم در سایه حضرت حق به پیشرفت ها و موفقیت های بیشتر نائل شوید.

بدینوسیله از زحمات شما سرور گرامی و دانشمند متعهد که با اعمال جدیت مبتنی بر حرفه مقدس پزشکی در مورد بیمارن خصوصا … عزیمان آقا/خانم … که با دستان شفا بخش جنابعالی لبخندی دوباره به زندگی زد صمیمانه سپاسگزاری مینمائیم.

امیدوارم شادی را در تاریک ترین لحظات زندگیتان پیدا کنید، امیدوارم روشنی در تاریک ترین روزهای زندگیتان بدرخشد، همانطور که شما کمک می کنید بسیاری از افراد امید خود را به دست آورند، همان آرزو را برایتان دارم. ممنون دکتر

به پاس زحمات بی دریغ و بی شائبه حضرتعالی در طول مدت عمل جراحی و درمان پدر عزیزمان که با عنایت خداوند متعال و تلاش شما و همکاران منجر به سلامتی گردیده است از شما دکتر عزیز نهایت تشکر و سپاس را داریم.

دستان معجزه گر شما به فرزند من جان تازه ای بخشید، حضورتان اشارتی ست پیامبرانه و به پاسداشت زحمات بی شائبه ی جنابعالی و عمل جراحی موفقیت آمیز شما، باشد که بتوانیم ذره ای از تلاش های دلسوزانه ی شما را جبران کنیم.

همواره در پناه حق موفق و پایدار باشید.

سلام و درود فراوان

بدینوسیله از کمک های بی دریغ شما، دانشمند و پزشک متعهد در درمان و جراحی چشمان همسرم، صمیمانه تشکر کرده و تشکر صمیمانه ما را برای تشکر و قدردانی پذیرا باشید.

باشد که ذره ای از محبت ها و تلاش های شما را جبران کرده باشیم .

با آرزوی سلامتی و بهروزی

ممنون بابت فداکاری هایی که در درمان بیمارانتان از خود نشان می دهید، گاهی اوقات بی خوابی می کشید و مجبور می شوید برای دیدن بیمار، خانواده تان را ترک کنید. خداوند شاهد کار خوب شما هست و تنها اوست که می تواند کار خوب شما را جبران کند.

پیام تشکر برای پزشک

دکتر جان

بسیار خوشحالیم که تداوند لطفش را شامل حال ما نمود و انسانی متعهد و منصف چون شما را بر سر راه مان قرار داد. از اينکه با صبر و از خود گذشتگی بسیار موجبات سلامتی مادرمان را فراهم نمودید و در درمان ایشان از هیچ گونه فعالیت و خدمتی دریغ نکردید بی نهایت ممنونیم و از خداوند طول عمر توام با سلامتی را برای تان خواستاریم. زنده و پاینده باشید.

نه تنها به عنوان یک پزشک دارای مهارت هستید بلکه قلب مهربانتانی دارید که حتی وقتی امید چندانی وجود ندارد، به دیگران اهمیت می دهد. ممنون دکتر و برکت و نعمت را برایت آرزو دارم.

با قلبی مملو از احترام و سپاس از شما پزشک بزرگوار، بابت جراحی و درمان مادرم با توجه به اینکه نجات ایشان برای ما دور از انتظار بود، روز پزشک را به شما تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای شما درجات بالای موفقیت را خواستاریم.

در پناه الطاف نجات بخش الهی موفق و پیروز باشید.

اگر بگویم شما تجلی خداوند در زمین هستید اغراق نکرده ام. چه شب هایی را که در درد گذرانده ام اما با حضور شما لبخند بر لبانم نقش بسته است. خدا را برای آفرینش فرشته ای به مانند شما می ستایم.

از شما ممنوم دکتر

متن تشکر و قدردانی از پزشک معالج

روزی که به بیمارستان آمدم، فکر می کردم دیگر امیدی به درمانم نیست. شما باعث شدید جور دیگری فکر کنم و هر کاری می توانستید کردید تا به بهترین شکل درمان شوم. خیلی ممنون از شما

متن تشکر و قدردانی از پزشک

امیدوارم زندگی سرشار از سلامتی داشته باشید همانطور که شما به برگشتن سلامتی بسیاری از انسان ها کمک می کنید. ممنون بابت کار خوبی که انجام می دهید.

پیام تشکر و قدردانی از پزشک

نه تنها به عنوان یک پزشک دارای مهارت هستید بلکه قلب مهربانتانی دارید که حتی وقتی امید چندانی وجود ندارد، به دیگران اهمیت می دهد. ممنون دکتر و برکت و نعمت را برایت آرزو دارم.

پیام تشکر از پزشک

ممنون بابت تخصصی که دارید. شما به صحبت های بیمار گوش می دهید و همیشه نیازهای آن ها را در اولویت قرار می دهید تا یک روز سرشار از سلامتی دیگری را برایشان رقم بزنید. خدا حفظتان کند. ممنون به خاطر کاری که می کنید. اگر در دست من بود، جایزه ی بهترین پزشک را به شما می دادم. ممنون برای تمام کاری که انجام می دهید.

متن تشکر و قدردانی از پزشک معالج

مردم شما را دوست دارند. بسیاری از راه دور می آیند تا شاید شما بتوانید کمکشان کنید. شما در قلب بسیاری از مردم جای دارید. ممنون بابت اینکه پزشک خوبی هستید.

متن تشکر از دکتر معالج

شما زندگی مردم را نجات می دهید، آن ها را به زندگی باز می گردانید و حتی به آن ها کمک می کنید تا سفر نهایی خود در زندگی را طی کنند. شما یک پزشک نمونه هستید. هیچ کس نمی تواند کار خوب شما را جبران کند. ممنون

متن پیام قدردانی از پزشک

ممنون بابت مراقبت پزشکی که از من کردید، شما به کاهش درد من کمک کردید. درمانی که برای من در نظر گرفتید، شانس بهبود مرا بیشتر کرد. اما بیشتر جملات امیدبخش شما بود که حال مرا بهتر می کرد.

متن پیام تشکر از پزشک

پزشکان هدیه های خداوند هستند، آن ها درمان می کنند و به واسطه ی آن ها انسان های بسیاری بهبود می یابند. ممکن دکتر بابت کار خوبتان.

پیام تشکر از زحمات پزشک

شما از کاری که بسیاری از مردم از انجامش می ترسند، لذت می برید. شجاعت شما زندگی بسیاری از کودکان و بزرگسالان را نجات داده است. ممنون از شما

پیام تقدیر و تشکر از پزشک

ارسال بهترین آرزوها و پیام های تشکر نمی تواند کاری که برای من انجام داده اید را جبران کند اما گاهی اوقات، این تنها کاری است که ما می توانیم از صمیم قلب انجام دهیم. ممنون دکتر

پیام برای تشکر از پزشک

شما فرد خارق العاده ای، صبور، عاشق و بردباری هستید. این ویژگی هایی است که شما را در مقایسه با دیگر پزشکان استثنایی می کند. ممنون

پیام تشکر از دکتر زنان

علاوه بر این که پزشک قابل احترامی هستید، ویژگی عالی دارید که موجب دوستی می شود و ما را خوشحال می سازد. بهترین ارزوها را برایتان داریم. ممنون

پیام تشکر از دکتر معالج

امیدوارم شادی را در تاریک ترین لحظات زندگیتان پیدا کنید، امیدوارم روشنی در تاریک ترین روزهای زندگیتان بدرخشد، همانطور که شما کمک می کنید بسیاری از افراد امید خود را به دست آورند، همان آرزو را برایتان دارم. ممنون دکتر

پیام تقدیر و تشکر از پزشک

ممنون بابت فداکاری هایی که در درمان بیمارانتان از خود نشان می دهید، گاهی اوقات بی خوابی می کشید و مجبور می شوید برای دیدن بیمار، خانواده تان را ترک کنید. خداوند شاهد کار خوب شما هست و تنها اوست که می تواند کار خوب شما را جبران کند.

پیام تبریک روز پزشک به انگلیسی

پیام تشکر از دکتر معالج

متن تشکر از پزشک دوستانه و صمیمی

هیچ بیماری زیر دستان شما نباید بترسد، شما احتیاط لازم را می کنید تا هیچگونه اشتباهی که باعث از دست رفتن جان انسان ها می شود، پیش نیاید. ممنون دکتر

متن زیبا برای تشکر از دکتر

شما ارزش زندگی انسان را می دانید. این به وضوح نشان می دهد که شما چگونه بیماران خود را مدیریت می کنید. ممنون دکتر

متن پیام تشکر از دکتر قلب

قلب من سرشار از تشکر از شماست، من به خاطر درمان شما دوباره می توانم راه بروم و لبخند بزنم. بسیاری تلاش کردند تا حال من بهتر شود اما موفق نشدند. شما به صورت خستگی ناپذیر کار کردید تا از سلامتی من مطمئن شوید و من تا آخر عمر قدردان شما هستم.

متن تشکر و قدردانی از دکتر

زیر دستان پزشک خوبی مثل شما، هیچ مشکلی رخ نخواهد داد. خدا به شما درک و فهمی داده است که بسیاری از افراد از آن بی بهره اند. ممنون از شما

متن زیبا برای تشکر از پزشک معالج

داروها می توانند درد را از بین ببرند اما این تشویق های یک پزشک خوب است که انگیزه ی مبارزه با بیماری را به بیمار می دهد. ممنون

ممنون دکتر، برای بسیاری شما جادوگر هستید، یک پزشک عالی، هدیه ای از جانب خدا. شما از بهشت به زمین فرستاده شده اید.

پیام قدردانی از پزشک معالج

بابت کار خوبتان ممنون. بابت کار سختی که برای درمان من انجام دادید، قدردانم. برای مراقبتی که از من کردید، هیچ کلمه ای نمی تواند قدردان شما باشد. اما امیدوارم همین عشق در هنگام نیاز به شما باز گردانده شود.

اس ام اس تشکر از پزشک

شما پزشک فوق العاده ای هستید. وقتی زندگی ما در خطر بود، شما همیشه به ما انگیزه دادید. بهترین مشورت را برای شیوه های درمان در اختیارمان قرار دادید. ممنون بابت درمان بدون تعصب شما

اگر پیام های تشکر و قدردانی از پزشک مورد پسند شما قرار گرفت و آن ها را دوست داشتید، لطفاً آن ها را با دوستانتان در فیسبوک، توئیتر و دیگر رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.