Take a fresh look at your lifestyle.

اخبار اطلاعات و عکس های مراسم تشییع جنازه سردار قاسم سلیمانی سردار دلها

در این بخش از وبسایت سعی دارم تا  شما را از لحظه لحظه اخبار و عکس های مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی شهید والا مقام اسلام مطلع سازیم.

پست آپدیت شد!

انا الله وان اليه راجعون؛ یکشنبه شب و در ساعات پایانی در میان خیل عظیم مردم پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار ابو مهدی المهندس یکی از فرماندهان الحشدالشعبی، سردار حسین جعفری نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی‌نیا دقایقی قبل وارد پایگاه هوایی قدر استان تهران شد.

همانطور که مطلع هستید پیکر شهید سردار سلیمانی و هم رزمانش روز شنبه در حرمین کاظمین (ع) گردانده شد و پس از آن در شهر بغداد و سپس به کربلای معلی و در کنار حرم سالار شهیدان برده شد و پس از مدت کوتاهی به پابوس حرم مطهر امیرالمومنین (ع) در نجف اشرف برده شد.

در روز یکشنبه  مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی و یارانش ادامه داشت و پس از ورود به کشور، ابتدا با استقبال بی نظیر مردم خوزستان و اهواز مواجه شد و سپس در مشهد مقدس و در کنار آستان قدس رضوی با حضور با شکوه مردم قدرشناس پیکر این شهدای گرانقدر تشییع شد.

امروز دوشنبه قرار است پیکر  پاک سردار سلیمانی و شهیدان همرزم ایشان در جبهه مقاومت ‌پس از اقامه نماز توسط رهبر انقلاب حضرت آیت الله سید علی خامنه ای در دانشگاه تهران، مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی و همرزمان رشید آن به سمت میدان آزادی تشییع شود.

پس از تشییع و تکریم پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط مردم شهید پرور تهران، پیکر این سردار مقاومت جهت وداع به شهر قم منتقل و سپس جهت تدفین در روز سه شنبه به کرمان منتقل می‌شود. همچنین بر اساس اعلام الحشد الشعبی پیکر ابومهدی المهندس پس از تشییع جهت تدفین در قبرستان وادی السلام به نجف اشرف در عراق منتقل می‌شود.

حتما ببینید: عکس های زیبا برای پروفایل سردار سلیمانی

تصاویر مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و یارانش در مناطق مختلف

عکس های مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی در سامرا، کربلا و نجف اشرف بر روی دستان مردم عراق

تصاویری از مراسم تشییع جنازه سردار سلیمانی در خوزستان و اهواز و حضور میلیونی مردم در این مراسم

عکس هایی از مراسم طواف و تشییع جنازه سردار سلیمانی و همراهانش در مرقد مطهر امام رضا (ع) در مشهد

تصاویری از حضور و استقبال گسترده مردم تهران در تشییع و وداع با پیکر سردار سلیمانی و همراهانش

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.