Take a fresh look at your lifestyle.

۱۰ تا از بهترین گوشی های تا ۳ میلیون تومان در بازار + نقد گوشی

هنگام انتخاب گوشی موبایل علاوه بر ظاهر گوشی، میزان کیفیت، قابلیت های مختلف گوشی و قیمت گوشی نقش موثری را در هنگام خرید ایفا می کند.

معمولا افراد با در نظر گرفتن انتظاراتی که از یک گوشی دارند سقف قیمتی را برای خرید گوشی تعیین می کنند و در آن محدوده قیمت گوشی مورد نظر خود را انتخاب می کنند. در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های تا 3 میلیون تومان و قابلیت های هرکدام پرداخته ایم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

10 تا از بهترین گوشی های تا 3 میلیون تومان و ویژگی های آنها

در این نوشته بهترین گوشی های تا 3 میلیون و یا بین 3 تا 4 میلیون بهمراه عکس و ذکر مشخصات آنها معرفی شده اند. ممکن است گوشی های دیگری نیز با این رنج قیمت وجود داشته باشند. اما ما به معرفی 10 تا از بهترین گوشی های تا 3 میلیون تومان بسنده کرده ایم. با ما همراه باشید.

ببینید: هزینه رجیستر گوشی های مسافری در فرودگاه

بهترین گوشی های هواوی تا 3 میلیون

1 – گوشی موبایل هوآوی مدل Y9 Prime 2019 STK-L21 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت
بهترین گوشی های هواوی تا 3 میلیون

یکی از بهترین گوشی های بازار تا قیمت 3 میلیون گوشی مدل «Y9 Prime 2019» است که متعلق به شرکت هوآوی می باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش تمام صفحه است. از ویژگی های منحصر به فرد این مدل گوشی بالا امدن حسگر دوربینسلفی با استفاده از موتوری کوچک می باشد.

نمایشگر این گوشی زیبا دارای رزولوشن بالایی است؛ به‌ طوری‌ که در اندازه‌ی 6.59 اینچی‌اش، حدود 391 پیکسل را در هر اینچ جا داده است و نمایشگر تمام‌ صفحه آن با لبه­‌ های براق و بدنه پلاستیکی جلوه‌ای لوکس به هوآوی Y9 Prime 2019 بخشیده است.

این گوشی که یکی از بهترین گوشی های میان رده تا 3 میلیون تومان است دارای حسگر اثر انگشت می باشد که در قاب پشتی جای گرفته است.

ببینید: آموزش ثبت گوشی مسافری در گمرک و سامانه همتا

این گوشی همچنین مجهز به سه دوربین است که در یکی سنسور 16 مگاپیکسلی و در دو تای دیگر سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسل قرار گرفته است و دارای دوربین‌ خاص سلفی Y9 Prime 2019  مجهز به سنسور 16 مگاپیکسلی نیز می باشد.

در نهایت Y9 Prime 2019 محصولی بسیار زیبا با امکانات فراوان است که به عنوان گوشی مدرن و باتری پرقدرت 4000 میلی‌ آمپر به بازار عرضه شده است.

قیمت این گوشی ۲,۸۵۰,۰۰۰ تومان می باشد.

بهترین گوشی حدود 3 میلیون سامسونگ

2- گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy A30s

بهترین گوشی های 3 تا 4 میلیون

ببینید: نحوه بازیابی اکانت اینستاگرام در گوشی جدید چگونه است؟

گوشی موبایل Galaxy A30s به عنوان یکی از بهترین گوشی های بین 3 تا 4 میلیون با صفحه‌ نمایش سوپر آمولد طراحی شده و ظاهر زیبایی دارد. قاب پشتی این گوشی از جنس پلاستیک و قاب جلویی آن شیشه ای است.

این مدل سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌ عامل اندروید (Pie) موجود است و با استفاده از فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر بی‌ نظیری را به نمایش می‌ گذارد.

این گوشی در دو ظرفیت 64 و 32 گیگابایتی عرضه شده و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی امکان افزایش حافظه داخلی آن تا یک ترابایت دیگر هم ممکن است.

دوربین اصلی گوشی A30 s دارای سنسور 25 مگاپیکسلی است و از فلش LED برخوردار است. دوربین سلفی 16مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی طراحی شده است.

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ نمایش از دیگر خصوصیات این گوشی زیبا است.

قیمت این گوشی ۳,۰۹۹,۰۰۰ تومان است.

بهترین گوشی های بین 2 تا 3 میلیون شیائومی

3 – گوشی شیائومی مدل Redmi 8 M1908C3IG دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت

بهترین گوشی های بین 2 تا 3 میلیون شیائومیاز گوشی‌ های سری جدید شیائومی است که در رده بهترین گوشی های بین 2 تا 3 میلیون شیائومی قرار می گیرد. این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت می باشد و نمایشگر آن نیز دارای پنل IPS است.

نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده و با طراحی بدون لبه جلوه­‌ خاص و لوکسی به ردمی ۸ بخشیده است.
گوشی Xiaomi Redmi 8 مجهز به حسگر اثر انگشت است و خطوط انگشت شما را با فناوری جدید شناسایی می­‌ کند. این گوشی دارای ۲ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی است که در قسمت پشتی این گوشی قرار دارند.

قیمت این گوشی ۲,۲۹۹,۰۰۰ تومان است که یکی از بهترین گوشی های 2 تا 3 میلیون است.

بهترین گوشی های حدود سه میلیون

 4 – گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 M1908C3JG دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت

بهترین گوشی های بین 3 تا 4 میلیون

از بین بهترین گوشی های بین 3 تا 4 میلیون گوشی مدل«Redmi Note 8» گزینه بسیار خوبی است که شرکت شیائومی آنرا طراحی کرده است. این گوشی از پنل­ IPS LCD ساخته‌ شده و فاصله لبه صفحه‌ نمایش در آن بسیار کم است.

نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن بالایی است و نمایشگر آن قاب جلویی گوشی را پر کرده و بدنه‌ آن از جنس شیشه و ظاهر چند رنگ است که جلوه­‌ زیبایی به این گوشی بخشیده است.

Xiaomi Redmi Note 8 دارای 4 دوربین است که در آن‌ ها سنسور 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشت گوشی قرار گرفته‌ اند.

حتما بخوانید: نحوه تمیز کردن گوشی موبایل

دوربین‌ سلفی این گوشی نیز مجهز به سنسور 13 مگاپیکسلی است. از دیگر مشخصات این گوشی قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G با سرعت بالا، نسخه­‌ی 9.0 اندروید و باتری 4000 میلی آمپرساعتی می باشد.

پردازنده‌­ هشت‌ هسته‌ا‌ی و قدرتمند این گوشی علاوه‌ بر کارهای معمول، از قابلیت ­‌های جدید گوشی‌ های نیز امروزی پشتیبانی کند.

قیمت این گوشی زیبا ۳,۱۰۸,۰۰۰ است.

بهترین گوشی های حدود سه میلیون

5 – گوشی موبایل هوآوی مدل P30 Lite MAR-LX1M دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت
بهترین گوشی های میان رده تا 3 میلیون

گوشی هواوی P30 Lite با 159 گرم وزن و  ضخامت 7.4 میلی‌متر، یک گوشی ظریف است که دارای صفحه نمایش 6.15 اینچی با انحنای کوچک در لبه‌ ها می باشد.

این گوشی P30 Lite مجهز به رزولوشن بالایی است (1080×2312 پیکسل) و صفحه نمایش آن توسط پنل LTPS IPS ساخته شده که هر اینچ آن دارای تراکم 415 است.

قیمت این گوشی ۳,۱۷۳,۰۰۰ تومان است که در رده فهرست بهترین گوشی های میان رده تا 3 میلیون است.

بهترین گوشی های 2019 تا 3 میلیون

6 – گوشی موبایل هوآوی مدل Y9 2019 JKM-LX1 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت با رم 4 گیگابایت

 

بهترین گوشی های 2019 تا 3 میلیون

برای معرفی بهترین گوشی بالای 2 میلیون، گوشی مدل «Y9 2019» از سری گوشی های شرکت هوآوی است که دارای پنل IPS LCD است و فاصله لبه صفحه‌ نمایش در آن بسیار کم می باشد.

نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن بالایی است و لبه ­‌های براق و بدنه شیشه ای آن با رنگ‌های زیبا جلوه‌ای لوکس به هوآوی Y9 2019 بخشیده است.

حتما ببینید: آموزش انتقال فایل از کامپیوتر به گوشی اندروید

از دیگر مشخصات این مدل گوشی که در فهرست بهترین گوشی های میان رده تا 3 میلیون قرار می گیرد؛ بدنه‌ی مقاوم در برابر خط و خش،مجهز بودن به حسگر اثر انگشت، دو دوربین که در یکی سنسور 13 مگاپیکسلی و در دیگری 2 مگاپیکسل، قابلیت اتصال به شبکه‌ ارتباطی 4G با سرعت بالا و … می باشد.

قیمت این گوشی ۲,۹۹۰,۰۰۰ تومان می باشد.

بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون

7 – گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A30s SM-A307G/DS دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت

بهترین گوشی های سامسونگ تا 3 میلیون

گوشی موبایل Galaxy A30s یکی از بهترین گوشی های 3 تا 4 میلیون است که با صفحه‌ نمایش سوپر آمولد طراحی شده است. صفحه‌نمایش این گوشی دارای رزولوشن 1560 در 720 است که تصاویر شفاف و بی‌ نظیری را به نمایش می‌ گذارد.

این گوشی در دو ظرفیت 64 و 32 گیگابایتی عرضه شده و با استفاده از کارت حافظه‌ ی جانبی امکان افزایش حافظه داخلی آن تا یک ترابایت دیگر هم وجود دارد.

دوربین سلفی این گوشی 16مگاپیکسلی است و مجهز به باتری 4000 میلی‌ آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت است.

قیمت این محصول ۳,۰۴۹,۰۰۰ تومان می باشد.

بهترین گوشی حدود سه میلیون

8 – گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 8 SE M1805E2A دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت

بهترین گوشی تا 4 میلیون

اگر به دنبال بهترین گوشی تا 4 میلیون هستید، گوشی موبایل «Mi 8 SE» از برند شیائومی گزینه بسیار مناسبی است. صفحه‌ نمایش این گوشی 5.88 اینچ می باشد و تمتم صفحه است.

از دیگر ویژگی های این مدل؛ حسگر اثر انگشت، مجهز به فناوری Corning Gorilla Glass 5 و مقاوم در برابر خط‌ و خش و صدمات احتمالی است. مجهز به دو دوربین 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی است و همچنین امکان شارژ 18 واتی برای این گوشی وجود دارد و  پردازنده‌ آن هشت‌ هسته‌ ا‌ی است.

قیمت این محصول ۳,۷۲۹,۰۰۰ تومان می باشد.

بهترین گوشی های حدود 3 ملیون تومان

9- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A50 SM-A505F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت

بهترین گوشی های 3 تا 4 میلیون

گوشی a50 سامسونگ محبوبترین و پر فروش ترین مدل در بین خانواده مدل A است که دارای صفحه نمایش سوپر آمولد می باشد و سه دوربین با رزولوشن های 25 ، 8 و 5 مگاپیکسلی در آن طراحی شده است.

از دیگر ویژگی های این گوشی، دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی و باتری لیتیوم پلیمری 4000 میلی آمپری است که قابلیت شارژ سریع با توان 15 وات را دارد.

گوشی A50 محبوب‌ ترین و پرفروش‌ ترین عضو از خانواده خود محسوب می‌ شود که قیمت آن ۳,۷۱۰,۰۰۰ و از بهترین گوشی های 3 تا 4 میلیون

تومانی است.

بهترین گوشی های بین 3 تا 4 میلیون

10 – گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 7 M1901F7G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت

بهترین گوشی های 2 تا 3 میلیون

برای افرادی که به دنبال بهترین گوشی های بازار تا قیمت 3 میلیون هستند شرکت شیائومی دارای محصولی به نام Xiaomi Redmi Note 7  می باشد که از ویژگی های برجسته این گوشی، دوربین 48 مگاپیکسلی آن است. طراحی این گوشی بسیار زیبا است و صفحه پشت آن با شیشه و بدنه آن با پرداخت گرادیانت طراحی شده است.

نمایشگر این دارای رزولوشن بالا و پوشش محافظ گوریلاگلس است که روشنایی مطلوبی را ارائه می دهد.

قیمت این گوشی ۲,۹۸۵,۰۰۰ تومان می باشد که به جرات می توان گفت از بهترین گوشی های 2 تا 3 میلیون تومان است.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.