Take a fresh look at your lifestyle.

بیوگرافی هدیه بازوند بازیگر کرمانشاهی سریال نون خ در نقش روژان

هدیه بازوند متولد سال 1366 است و اکنون 33 سال سن دارد. او در بندر عباس متولد شده ولی دارای اصالت کرمانشاهی است. هدیه بازوند در دانشگاه در رشته معماری تحصیل کرده است. او فرزند وسط خانواده است و یک برادر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. همچنین هدیه بازوند اهل مطالعه است و در اوقات بیکاری کتاب می خواند. او اهل تفریح بیرون از خانه نیست.همچنین قد هدیه بازوند 168 سانتی متر است. با ما در بخش بیوگرافی بازیگران ایرانی با بیوگرافی هدیه بازوند همراه باشید.

زندگینامه کامل هدیه بازوند

هدیه بازوند فعالیت هنری اش را با شرکت در کلاس های بازیگری امین تارخ شروع کرد. همچنین او در موسسه هنری نقش اول در کلاس های سیروس الوند و بهرنگ توفیقی شرکت کرد. اولین تجربه بازیگری هدیه بازوند جلوی دوربین به سریال هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی مربوط می شود. همچنین هدیه بازوند در تجربه بازیگری بعدی اش در فیلم سینمایی آنجا همین ساعت شرکت داشت.

جدیدترین کار هدیه بازوند، ایفای نقش روژان در سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی است که در شبکه یک سیما بر روی آنتن است. ندا قاسمی، شقایق دهقان و نسرین مرادی نیز در فصل دوم سریال نون خ حضور دارند. از نظر هدیه بازوند، کردها فرهنگ کامل و غنی دارند. او معتقد است سریال نون خ توانسته است بهشی از فرهنگ کرد زبان ها را به عرصه نمایش درآورد. هدیه بازوند کردها را حتی بسیار مهربان تر از آن که در سریال نون خ می بینید، می داند. هدیه بازوند قدردان زحمات سعید آقاخانی و مصطفی تنابنده به خاطر اعتمادشان در ایفای نقش در سریال نون خ است.

همچنین بخوانید: بیوگرافی پردیس احمدیه

زندگی شخصی هدیه بازوند

هدیه بازوند احترام زیادی برای ادم ها قائل و دوستشان دارد ولی به شدت مخالف سرک کشیدن در زندگی شخصی است، او معتقد است اطلاعات زندگی شخصی باید محفوظ بماند و اصلاً تمایلی به صحبت کردن راجع به زندگی خصوصی خود ندارد.

کارنامه هنری هدیه بازوند

سریال های تلویزیونی

  • سریال هشتگ خاله سوسکه (1397)
  • سریال نون خ (1398)
  • سریال نون خ 2 (1399)

فیلم های سینمایی

  • آنجا همان ساعت (1397)

همچنین بخوانید: بیوگرافی عارفه معماریان 

پیج هدیه بازوند در اینستاگرام

هدیه بازوند با حساب کاربری hediyeh_bazvand در اینستاگرام فعال است.

عکسهای اینستاگرام هدیه بازوند

هدیه بازوند نون خ

هدیه بازوند نون خ

هدیه بازوند بازیگر

هدیه بازوند بازیگر

هدیه بازوند بازیگر نون خ

هدیه بازوند بازیگر نون خ

هدیه بازوند بیوگرافی

هدیه بازوند بیوگرافی

بیوگرافی هدیه بازوند

بیوگرافی هدیه بازوند

هدیه بازوند روژان سریال نون خ 

هدیه بازوند زندگینامه

عکس هدیه بازوند در اینستاگرام

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.