Take a fresh look at your lifestyle.

دادن رنگ گرم به عکس در فتوشاپ چگونه است؟

بار ها پیش آمده است که عکسی را گرفته ایم اما نور پردازی و رنگ آمیزی خوبی نداشته است و به همین دلیل احتیاج به نرم افزار هایی داشته ایم تا بتوانیم ادیت ها و ویرایش هایی بر روی آن انجام دهیم تا بتوانیم عکس خود را زیبا تر کنیم. در این شرایط که عکس ما ظاهر خوبی نداشته و احتیاج به یک سری از نورپردازی ها و توناژ های رنگ گرم دارد میتوانیم از نرم افزار های پیشرفته مانند فتوشاپ استفاده کنیم که کمک شایانی می کنند. این مطلب برای کسانی که کار عکاسی انجام میدهند و برای طراحی رنگ احتیاج به نرم افزار فتوشاپ دارند و گاهی این سوال برایشان پیش می آید که دادن رنگ گرم به عکس در فتوشاپ چگونه است؟ بسیار مفید است. آشنایی با 30 فیلتر فتوشاپ رایگان + لینک دانلود را نیز مطالعه کنید.

دادن رنگ گرم به عکس در فتوشاپ چگونه است؟

زمانی که به عکس های خود رنگ گرم میدهید متوجه افزایش زیبایی در عکس تان خواهید شد. درست است که کیفیت عکس برداری بسیار اهمیت بسیاری دارد و میتوان از آن به منظور بهبود کیفیت عکس استفاده کرد اما مهمترین نکته که تاثیر بسیاری بر روی عکس میگذارد ادیت ها و ویرایش هایی است که بر روی نورپردازی و عکس انجام می دهیم. اگر قصد گرم کردن رنگ عکس با استفاده از فتوشاپ را دارید بهتر است که این مطلب را تا آخر مطالعه کنید. زیرا گرم تر کردن رنگ عکس در فتوشاپ یکی از کاربردهای فتوشاپ برای عکاسان می باشد.

دادن رنگ گرم به عکس در فتوشاپ چگونه است؟
دادن رنگ گرم به عکس در فتوشاپ چگونه است؟
  1. عکس مورد نظر خود را که قصد افزایش رنگ گرم به آن را دارید در نرم افزار فتوشاپ باز کنید.
  2. با استفاده از کلید های میانبر  ctrl+ U
  3. SATURATION عکس را افزایش می دهیم.

آموزش بالا بردن کیفیت عکس در فتوشاپ ساده و کاربردی

یکی از راه هایی که میتوانید با استفاده از آن رنگ گرم را به عکس خود اضافه کنید در قسمت فوق توضیح داده شد، اما راه دیگری برای پاسخ دادن به سوال ” دادن رنگ گرم به عکس در فتوشاپ چگونه است؟ ” وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

چگونه میتوان رنگ عکس را با استفاده از فتوشاپ گرم تر کنیم؟

  1. مانند روش قبلی باید نرم افزار فتوشاپ را بر روی دستگاه و سیستم خود فعال و نصب کنید.
  2. با استفاده از کلید های میانبر  ctrl + B
  3. پس از آن به کانال های رنگی سیستم دسترسی پیدا خواهید کرد.
  4. با دسترسی که به کانال های رنگی پیدا می کنید میتوانید رنگ قرمز و زرد را  به عکس خود اضافه کنید که با این کار میتواند توناژ گرم تری را در عکس ایجاد  کنیم.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.