Take a fresh look at your lifestyle.

طرز تهیه خمیر پاستا خانگی بسیار راحت و خوشمزه مرحله به مرحله

در این مطلب می توانید به راحتی طرز تهیه خمیر پاستا خانگی بسیار راحت و خوشمزه مرحله به مرحله را بخوانید و با استفاده از این دستور پخت راحت خودتان در خانه خمیر پاستا خانگی را درست کنید و از آن لذت ببرید. در این مطلب به طور کامل تمام مراحل طرز تهیه خمیر پاستا خانگی با عکس وجود دارد. پاستا صدفی شکم پر با گوشت چرخ کرده(آموزش پاستا صدفی شکم پر در فر ) را بخوانید.

طرز تهیه خمیر پاستا خانگی بسیار راحت و خوشمزه مرحله به مرحله

مواد لازم برای طرز تهیه خمیر پاستا خانگی بسیار راحت 

  • 2 فنجان آرد همه منظوره ، الک شده 
  • 3 تخم مرغ بزرگ
  • ½ قاشق چای خوری نمک دریا
  • ½ قاشق غذاخوری روغن زیتون 

طرز تهیه خمیر پاستا خانگی بسیار راحت و خوشمزه مرحله به مرحلهطرز تهیه خمیر پاستا خانگی مرحله به مرحله با تصاویر

1.آرد را روی یک سطح تمیز قرار دهید و شبیه یک لانه درست کنید. تخم مرغ ، روغن زیتون و نمک را به وسط اضافه کنید و با استفاده از چنگال تخم مرغ ها را به آرامی هم بزنید و سعی کنید دیواره های آرد را سالم نگه دارید. با استفاده از دستان خود آرد را به آرامی وارد کنید تا ترکیب شود. و همینطور ادامه دهید.

طرز تهیه خمیر پاستا خانگی طرز تهیه خمیر پاستا خانگی بسیار راحت طرز تهیه خمیر پاستا خانگی بسیار راحت و خوشمزه

 

2. خمیر را به مدت 8 تا 10 دقیقه ورز دهید. در ابتدا ، خمیر باید کاملاً خشک شود، اما به آن بچسبید! شاید احساس نشود که قرار است دور هم جمع شود ، اما بعد از 8-10 دقیقه ورز دادن، باید منسجم و نرم شود. اگر خمیر هنوز خیلی خشک به نظر می رسد، انگشتان خود را با کمی آب بپاشید تا در آن ترکیب شود. اگر خیلی چسبناک است، آرد بیشتری به آن اضافه کنید. خمیر را به شکل گلوله درآورید، در بسته بندی پلاستیکی بپیچید و بگذارید به مدت 30 دقیقه در دمای اتاق استراحت کند.

3. 2 ورق پخت بزرگ را آردپاشی کرده و کنار بگذارید. خمیر را چهار قطعه کنید. به آرامی یکی را در دیسک بیضی صاف کنید.

طرز تهیه خمیر پاستا خانگی بسیار راحت و خوشمزه مرحله به مرحلهطرز تهیه خمیر پاستا خانگی بسیار راحت طرز تهیه خمیر پاستا خانگی بسیار راحت و خوشمزه مرحله به مرحله4. قطعه خمیر را روی میز یا سطح کار قرار دهید. هر دو انتهای کوتاه را به داخل تا کنید تا در مرکز قرار بگیرند ، سپس خمیر را از وسط تا کنید تا یک مستطیل شکل بگیرد

طرز تهیه خمیر پاستا خانگی طرز تهیه خمیر پاستا خانگی بسیار راحت و خوشمزه

آموزش پخت ماکارونی آشیانه ای فوق العاده لذیذ با گوشت چرخ کرده

5. خمیر را از طریق غلتک ماکارونی سه بار در سطح 2، سه بار در سطح 3 و هر بار یک بار در سطح 4، 5 و 6 قرار دهید.
نیمی از ورقه ماکارونی را روی ورقه پخت آردپاشی شده بگذارید و قبل از اینکه نیمه دیگر را روی آن بریزید ، آرد بپاشید. روی نیمه دوم آرد بیشتری بپاشید. هر طرف باید آردپاشی شود تا نودل نهایی ماکارونی شما به هم نچسبد.

طرز تهیه خمیر پاستا خانگی بسیار راحت و خوشمزه مرحله به مرحلهطرز تهیه خمیر پاستا خانگی بسیار راحت و خوشمزه مرحله به مرحلهطرز تهیه خمیر پاستا خانگی بسیار راحت و خوشمزه مرحله به مرحله6. این کار را با خمیر باقی مانده تکرار کنید.  ماکارونی را در قابلمه آب جوش نمک به مدت 1 تا 2 دقیقه بپزید.

طرز تهیه خمیر پاستا خانگی بسیار راحت و خوشمزه مرحله به مرحله

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.