Take a fresh look at your lifestyle.

پایتخت ۶ کی شروع می شود؟

در خصوص سریال پایتخت، که چند سال متوالی مهمان تلویزیون خانه ها در نوروز بود و با استقبال زیادی روبرو می شد، سوال های مختلفی مانند اینکه آیا پایتخت 6 ساخته می شود، پایتخت 6 کی شروع می شود؟ و فیلم پایتخت با تغییراتی مواجه خواهد بود، وجود دارد.

پایتخت 6 در نوروز 99 پخش خواهد شد. فیلمبرداری این سریال پر بیننده که در سال های اخیر بینندگان بسیاری را به خود جذب کرده آغاز شده و داستان جذابی را در پیش خواهد داشت.

عوامل ساخت سریال پایتخت خبر از ساخت سری 6 این سریال پر بیننده دادند و از خبرهای خوشحال کننده برای طرفداران سریال پایتخت، بازگشت بهبود با بازی مهران احمدی به فیلم می باشد.

بازگشت بهبود به فیلم پایتخت 6

فیلم پایتخت 6 کی شروع می شوددر خصوص نقش بابا پنجعلی نیز گفته شده به دلیل کم بودن دیالوگ بابا پنجعلی به دلیل داشتن آلزایمر، احتمال مرگ بابا پنجعلی و ادامه نقش او به شکل روح وجود دارد.

در ادامه اخبار کامل سریال پایتخت 6 را دنبال نمائید:

آخرین اخبار سریال پایتخت 6 + گریم بازیگران و داستان فیلم

خلاصه داستان سریال پایتخت 6 عوامل این سریال طنز و آخرین خبرها

در مصاحبه ای که با محسن تنابنده (نقی معمولی) انجام شده، او ادامه ساخت سریال پایتخت را متکی به چند عامل دانسته و تقاضای مردم برای ساخت پایتخت 6 را مهمترین شرایط ادامه ساخت این سریال دانسته است.

آغاز فیلمبرداری پایتخت 6

در خصوص اینکه فیلم پایتخت 6 کی شروع می شود گفته شده امکان دارد در شب عید نوروز یک قسمت بصورت فیلم سینمایی از سریال پایتخت پخش شود ولی هنوز این صحت یا عدم صحت این خبر به قطعیت اعلام نشده است.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.