Take a fresh look at your lifestyle.

چه وسایلی شب یلدا برای عروس می برن؟

شب یلدا برای تازه عروس ها شب ویژه و خاصی است، از گذشته در شب یلدا برای عروس وسایلی را تهیه می کردند و با قرار دادن آنها در یک سینی بزرگ، آنها را به عروس و خانواده او هدیه می دهند.

اگر برای تازه عروس خود قصد دارید وسایلی را به عنوان کادو ببرید و برایتان سوال پیش آمده که چه وسایلی شب یلدا برای عروس می برن، با ما همراه باشید.

وسایلی که شب یلدا برای عروس میبرند

در ایران با توجه به فرهنگ های مختلف معمولا هدایای شب یلدا برای عروس به یک شکل یکسان می باشد و این هدایا و وسیله ها، شامل دسته گل عروس برای شب یلدا، طلا،  آجیل، میوه های تزئین شده برای عروس در شب یلدا، لباس های زمستانی برای عروس، گیفت شب یلدا برای عروس، کله قند تزئین شده برای عروس در شب یلدا، کوکی و  کیک شب یلدا برای عروس و … می باشد که هرکدام براساس سلیقه خانواده داماد و یا میزان بودجه خانواده ها تهیه می شوند.

برای بردن وسایل عروس برای شب یلدا، به کار بردن سلیقه و ذوق در تزئین هدایای شب یلدا برای عروس از اهمیت خاصی برخوردار است و در واقع تزئین این وسایل است که شب یلدا را برای عروس خاص و خاطره انگیز می کند.

دسته گل عروس برای شب یلدا جزء وسایل ضروری است که برای متفاوت بودن و منحصر شدن به شب یلدا می توان از انار برای تزئین آن استفاده نمود.

دسته گل شب یلدا برای عروسبرای تزئین وسایل شب یلدا برای عروس می توانید شیوه های مختلفی را به کار ببرید. به عنوان مثال داخل ظرفی بزرگ میوه هایی مانند هندوانه و یا میوه های خاص را چیده و به شکل های مختلف تزئین کنید.

هندوانه تزئینی برای شب یلدا عروس

 

تزئینات شب یلدا برای عروسدر لیست وسایل شب یلدا برای عروس، آجیل وجود دارد که میتوانید بصورت جداگانه آنها را تهیه کرده و تزئین کنید و یا باکس های آماده و تزئین شده آن را خریداری کنید.

آجیل تزیین شده برای هدیه شب یلدا عروس

آجیل شب یلدا برای عروس

لباس های زمستانی جز وسایلی است در شب یلدا برای عروس کادو میبرند و می تواند مطابق با سلیقه عروس باشد. می توانید برای لباس هایی که برای شب یلدا به عنوان کادو برای عروس در نظر گرفته اید باکس  های شیشه ای و یا پارچه ای تهیه کنید و آنها را با تور و یا مروارید تزئین کنید.

کادو شب یلدا برای عروس

در کنار وسایلی که شب یلدا برای عروس می برن، دیوان حافظ هم وجود داره که با تزئین آن با ربان و تور و یا قرار دادن تعدادی گل در کنار آن، می توانید جلوه خاصی به آن ببخشید.

لیست وسایل شب یلدا برای عروس

بعضی از خانواده ها برای هدیه شب یلدا برای عروس طلا تهیه می کنند که می تواند به شکل انار و یا اشکالی باشد که یادآور شب یلدا هستند.

طلا برای شب یلدا عروس

همه مواردی که درباره وسایل شب یلدا برای عروس گفته شد و نحوه تزئین وسایل عروس برای شب یلدا، در افراد مختلف با توجه فرهنگ های مختلف، متفاوت است. برخی خانواده های با سلیقه برای تزئین وسایل شب یلدا برای عروس حوصله بخرج می دهند و برخی نیز بصورت آماده خریداری می کنند.

همچنین ببینید: مدل های جدید پابند طلا دخترانه

نمونه هایی از وسایلی که شب یلدا برای عروس می برن

 

سبد گل عروس برای شب یلدا

 

مدل تزئین وسایل شب یلدا برای عروس

 

وسایل شب یلدا برای عروس و داماد

 

تزئین ساده وسایل شب یلدا برای عروس

 

 

تزئین وسایل شب یلدا برای عروس

 

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.