Take a fresh look at your lifestyle.

شروع مهمونی ایرج طهماسب از نوروز ۱۴۰۱

برنامه جدید ایرج طهماسب با نام مهمونی از نوروز 1401 در شبکه نمایش خانگی پخش می شود. گفته می شود این برنامه هیچ ارتباطی به کلاه قرمزی ندارد و حمید جبلی نیز در این برنامه حضور ندارد.

در سال های گذشته در ایام نوروز برنامه کلاه قرمزی با اجرای ایرج طهماسب یکی از برنامه های پر طرفدار نوروز بود. اما چند سالی است که سری جدیدی از این برنامه تولید نشده است. در نوروز سال 1401 ایرج طهماسب با برنامه مهمونی باز می گردد. این برنامه از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد و برنامه ای متفاوت از کلاه قرمزی خواهد بود.

مهمونی ایرج طهماسب

برنامه مهمونی با کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب و تهیه کنندگی حسن خدادادی و علیرضا فراهانی در نوروز 1401 از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. گفته می شود هوتن شکیبا و سهیل مستجابیان در برنامه مهمونی به عنوان صداپیشه حضور دارد.

به گفته تهیه کننده برنامه مهمونی ، تاکنون 2 قسمت از این برنامه آماده شده و قرار است شخصیت های جدیدی در این برنامه حضور داشته باشند که با کلاه قرمزی هیچ ارتباطی ندارد.

نکته ای که در مورد برنامه مهمونی ایرج طهماسب وجود دارد این است که علاوه بر اینکه خبری از کلاه قرمزی و سایر عروسک های برنامه های قبلی وجود ندارد، حمید جبلی نیز در این پروژه حضور ندارد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.