Take a fresh look at your lifestyle.

اظهارات محمد مهدی تندگویان درباره ی جزئیات وام ۱۰۰ میلیون تومانی ازدواج

در هفته گذشته برخی بانک ها اقدام با ثبت نام برای پرداخت وام ازدواج 100 میلیونی نموده اند برای دریافت این وام باید به سامانه بانک مرکزی به آدرس ve.cbi.ir مراجعه و ثبت نام نمود. جزئیات خبر وام 100 میلیون تومانی ازدواج را می توانید در ادامه بخوانید. لازم به ذکر است این وام برای هر یک از زوجین مبلغ 50 میلیون تومان می باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان
معاون امور ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره جزئیات وام ازدواج ۱۰۰ میلیون تومانی به زوجین، توضیحاتی داد.

محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان صبح امروز دوم اردیبهشت در گفت‌وگوی خبری درباره جزئیات وام ازدواج، اظهار کرد: هر سال وام ازدواج پرداخت می‌شود و پیش بینی ما این بود که اولین وام ۵۰ میلیون تومانی برای هریک از زوجین در خرداد ماه باشد، اما خوشبختانه در هفته گذشته بعضی از بانک‌ها و شعب‌ ثبت نام و پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی ازدواج را آغاز کردند.

ایشان در ادامه افزود: بخشنامه وام قرض الحسنه ازدواج به همه بانک‌ها صادر شده و زوجین هنگامیکه در سایت ثبت نام کردند،نگران دیر آمدن پیامک نباشند، زیرا این یک روند طبیعی است و این روال تا خرداد ماه طبیعی است و اگر بعد از خردادماه در نوبت ماندند و وام را دریافت نکردند می‌توانند پیگیری کند.

او تاکید کرد: حتما برای دریافت وام به سایت رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نشانی ve.cbi.ir مراجعه کنند، این آدرس سایت تسهیلات ازدواج در کشور است و جز آن هر سایت دیگری کلاهبرداری میباشد.

تند گویان اعلام کرد: طبق بخشنامه بانک مرکزی برای هر 50 میلیون تومان یک ضامن نیاز است و شرایط بازپرداخت آن 84 ماه در 7 سال و با سود 4% است، زوجین هنگام دریافت کد رهگیری می توانند به شعبه معرفی شده جهت پیش ثبت نام از طریق سایت مراجعه کنند.

او با اشاره بر اینکه برای دریافت وام ۵۰ میلیونی تاریخ عقد باید بعد از اول فروردین ۹۶  باشد، گفت: زوجین اگر در مراحل دریافت وام به هر مشکلی مواجه شدند توسط شعبه های در همان سایت اعلام شده می‌توانند شکایت خود را ثبت کنند.

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری تسنیم

وام ۱۰۰ میلیونی ازدواج به کدام زوج‌ها تعلق می‌گیرد؟/ آغاز پرداخت وام ازدواج در بانک‌ها

تعدادی از بانک‌ها از هفته قبل پرداخت وام ۵۰ میلیونی ازدواج را به هر یک از زوجین آغاز کرده اند؛ این وام به زوجینی تعلق می گیرد که تاریخ عقد آنها بعد از اول فروردین ۹۶ باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، وام ازدواج در قانون بودجه 99 با افزایش 20 میلیونی برای هر یک از زوجین به از 30 میلیون تومان به 50 میلیون تومان افزایش یافت و بانک‌ها از هفته قبل نسبت به پرداخت این وام به زوجین اقدام کرده اند.

بر اساس این مصوبه به هر یک از زوجین 50 میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد که جمعاً دو نفر می‌توانند 100 میلیون تومان وام بگیرند. بانک مرکزی هم موظف است از محل پس‌انداز و جاری قرض‌الحسنه نظام بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها بعد از 1396/1/1 است و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند، با اولویت نخست پرداخت کند.

طبق بخشنامه بانک مرکزی برای هر 50 میلیون تومان وام ازدواج یک ضامن نیاز است و شرایط بازپرداخت آن 84 ماه، 7 ساله بوده و با سود 4 درصد است همچنین پیش ثبت نام از طریق سایت است و زوجین هنگام دریافت کدرهگیری می‌توانند به شعبه معرفی شده مراجعه کنند.

زوجین برای ثبت نام دریافت وام ازدواج باید به سایت رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نشانی ve.cbi.ir مراجعه کنند، این آدرس سایت تسهیلات ازدواج در کشور است به جز این لینک هر سایت دیگری کلاهبرداری است.

محمد مهدی تندگویان با اشاره به اینکه هر سال بانک مرکزی دستورالعمل وام قرض الحسنه  ازدواج را تصویب می‌کند و بخشنامه صادر می‌شود، افزود: بخشنامه وام قرض الحسنه ازدواج به همه بانک‌ها صادر شده و زوجین هنگامی که ثبت نام کردند و پیامک برای آنان دیر آمد نباید نگران باشد، زیرا این یک روند طبیعی است و این روال تا خرداد ماه طبیعی است و اگر بعد از خردادماه در نوبت ماند و وام را دریافت نکرد می‌توانند پیگیری کند.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.