Take a fresh look at your lifestyle.

آیا مدارس شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ تعطیل است؟ اطلاعیه زمان بازگشایی مدارس

با توجه به اینکه اول مهر سال تحصیلی 1401- 1402 روز جمعه و تعطیل است همچنین 3 مهر مصادف شده با رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی (ع) که تعطیل رسمی است سوال دانش آموزان و اولیا این است که آیا شنبه 2 مهر مدرسه ها تعطیل است یا خیر؟ طبق آخرین اطلاعیه ها در مورد زمان بازگشایی مدارس، مدرسه ها دوم مهر 1401 تعطیل نیست و برگزار می شود به جز مدارس شهر مشهد که هفته اول مهر تعطیل است.

زمان بازگشایی مدارس سال تحصیلی 1401 – 1402

طبق اعلام محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش مدارس امسال 2 مهر بازگشایی می شود. دانش آموزان کلاس اولی روزهای 30 و 31 شهریور سال تحصیلی را با شرکت در جشن شکوفه ها آغاز می کنند و دانش آموزان دیگر پایه های متوسطه اول و دوم از روز 2 مهر در مدرسه ها حضور پیدا می کنند.

تعطیلی مدارس مشهد در هفته اول مهر ماه

طبق ابلاغ شورای آموزش و پرورش استان خراسان رضوی مدارس و دانشگاه های شهر مشهد در هفته اول مهر ماه تا پنجم مهر تعطیل است و از هفته دوم مهر آغاز به کار خواهند کرد. دلیل این تصمیم اسکان زائران در مدارس است.

مدارس تمامی مقاطع از 2 مهر ماه 1401 به صورت حضوری بازگشایی می شوند

کاظمی رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی 1401 – 1402 طبق برنامه ریزی هایی که برای شروع آموزش حضوری بعد از 2 سال صورت گرفته قطعا از مهر ماه آموزش به صورت حضوری شروع خواهد شد و برنامه‌ریزی در این راستا انجام شده است. با توجه به اینکه اولین روز مهر، جمعه هست، بازگشایی مدارس در دوم مهرماه اتفاق خواهد افتاد. هفته اول مهر، ۳ روز آموزش داریم و حتما برقرار خواهد بود.

بالای 80 درصد دانش آموزان واکسن زده اند

معاون وزارت بهداشت اعلام کرد 100 درصد کادر اداری و اولیای مدارس واکسن تزریق کرده‌اند و بالای ۸۰ درصد دانش‌آموزان نیز تحت واکسیناسیون قرار گرفته اند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. Mmm می گوید

    دمتون گرم من یک معلمم مدارس از شنبه انشالله باز میشود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.