Take a fresh look at your lifestyle.

عکس های دوران کودکی آتیلا پسیانی در کنار مادرش قبل انقلاب

آتیلا پسیانی بازیگر محبوب و معروف 65 ساله تئاتر، سینما و تلویزیونی فرزند جمیله شیخی هنرپیشه سینما و تلویزیون بوده که دارای مدرک بازیگری تئاتر و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می باشد. آتیلا پسیانی راه و حرفه مادر را پیش گرفت و پا به عرصه بازیگری نهاد و دیگر نیازی به بیان نیست که چقدر در این حوزه موفق بوده است.

آتیلا پسیانی از جمله پیشکسوتان معروف و مشهور این حوزه بوده و در میان دوستداران و علاقه مندان به تئاتر و سینما فوق العاده محبوب می باشد. آتیلا صاحب دو فرزند دختر و پسر به نام های ستاره و خسرو می باشد. دخترش ستاره پسیانی هم حرفه پدر بوده و طی سال های اخیر بسیار خوش درخشیده است. از جدیدترین کارهای ستاره می توان به فیلم جیران اشاره نمود.

در ادامه این گزارش عکس های دوران کودکی آتیلا پسیانی در کنار مادرش قبل انقلاب را ببینید.

مطالب پیشنهادی: عکس های کودکی امیر تتلو و سحر قریشی از ۳۰ سال پیش

تصاویر قدیمی آتیلا پسیانی در کنار زنده یاد جملیه شیخی

عکس های دوران کودکی آتیلا پسیانی در کنار مادرش

جمیله شیخی متولد 9 اردیبهشت سال 1309 در زنجان می باشد که در 2 خرداد 1380 در سن 71 سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت. فعالیت حرفه ای ایشان در سال 1336 با نمایش “پدر” آغاز و سپس استخدادم رسمی اداره تئاتر شد. از جمله فیلم های بعد از انقلاب جمیله شیخی می توان به گکاغذ بی خط، همسر دلخواه من، پس از باران، ماه و خورشید، لیلا، مرگ در سکوت، تولدی دیگر و …” اشاره نمود. در ادامه

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.