Take a fresh look at your lifestyle.

عکس بازیگران سریال پوست شیر + بیوگرافی آنها

سریال پوست شیر که این روزها بسیار سر و صدا به پا کرده و مخاطبین بسیاری را به خود جذب کرده است نخستین کار جمشید محمودی در شبکه نمایش خانگی به حساب می آید، این سریال در ژانر درام، جنایی تولید شده و با هنرمندی بازیگران توانمند و با استعداد مانند شهاب حسینی خوش درخشیده است. برای آشنایی بیشتر و بهتر با هنرمندانی که در سریال پوست شیر به ایفای نقش پرداخته اند، مطلب عکس بازیگران سریال پوست شیر+ بیوگرافی آنها را تا انتها بخوانید.

بازیگران پوست شیر با عکس

سریال پوست شیر محصول سال 1401 شبکه نمایش خانگی به کارگردانی جمشید محمودی و به تهیه کنندگی نوید محمودی می باشد. در این سریال بازیگرانی چون شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی، بانیپال شومون، مهرداد صدیقیان، نیلوفر کوخانی، علیرضا کمالی، علی اوسیوند، احسان امانی و بهزاد خلج به ایفای نقش پرداخته اند. در ادامه با عکس و بیوگرافی بازیگران پوست شیر همراه مینویسم باشید.

شهاب حسینی در پوست شیر

بازیگران فیلم پوست شیر: شهاب حسینی

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی در 14 بهمن سال 1352 در شهر تهران به دنیا آمده است. شهاب حسینی اصالت تنکابنی دارد و دانشجوی انصرافی رشته ی روانشناسی بوده و آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. این بازیگر توانا افتخارات فراوانی در کارنامه ی کاری خود دارد که می توان به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر با بازی در فیلم سوپر استار و همچنین دریافت جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌ المللی فیلم برلین سال 2011 با حضور در فیلم جدایی نادر از سیمین و دریافت نخل طلا جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن 2016 با ایفای نقش در فیلم فروشنده و جوایز و افتخارات دیگر اشاره کرد. آقای حسینی در سریال پوست شیر نقش پلیس را ایفا کرده و یک شخصیت جدی و بسیار جذابی دارد.

آقای حسینی در خانواده ای رشد کرده که تقریبا پر جمعیت بوده اند او اولین فرزند خانواده بوده و در حال حاضر مجرد می باشد.

پردیس احمدیه در پوست شیر (نقش ساحل دختر آقا نعیم)

پردیس احمدیه در 8 تیرماه سال 1371 در تهران به دنیا آمده و کار خود را در از سال 1386 با معرفی حمید نعمت‌الله با بازی در فیلم مقلد شیطان شروع کرد و با ایفای نقش در فیلم لاک قرمز توانست جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره فیلم شهر 1396 را به خود اختصاص دهد همچنین او در نوزدهمین جشن سینمای ایران نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شد. این بازیگر تابحال ازدواج نکرده است. پردیس احمدیه نقش دختر آقا نعیم (ساحل) را بازی کرده و تا اینجای داستان همه ی مخاطبین فکر می کردند که به قتل رسیده ولی در آخرین قسمتی که ازین سریال پخش شد مشخص شد که ساحل زنده است ولی مشخص نیست که کجاست و پدر او تمام سعیش را می کند که دخترش را نجات دهد.

سریال پوست شیر چند شنبه ها پخش میشه

علیرضا کمالی در نقش رضا پروانه پوست شیر

بازیگران پوست شیر علیرضا کمالی

علیرضا کمالی نژاد در 27 اردیبهشت ماه سال 1359 در تهران به دنیا آمده است. او در سن 20 سالگی وارد دانشگاه شد و همزمان در حوزه هنری تهران در رشته نمایش عروسکی شروع به فعالیت کرد و بعد به عنوان هنرپیشه کارش را ادامه داد و در جشنوار تئاتر دفاع مقدس برنده جایزه بهترین بازیگر شد. این بازیگر مجرد میباشد. این بازیگر نقش رضا پروانه را در سریال پوست شیر بازی می کند او رفیق صمیمی نعیم است و حاضر است هرکاری برای نعیم انجام دهد.

هادی حجازی فر در پوست شیر

هادی حجازی فر در نقش آقا نعیم در سریال پوست شیر ایفای نقش می کند . او در 31 خردادماه سال 1355 در شهر خوی دیده به جهان گشود. وی بازیگر، کارگردان و فیلم‌ نامه‌ نویس سینما و تلویزیون میباشد. این بازیگر در رشته نمایش عروسکی به تحصیل پرداخته و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع کارشناسی ادامه داده است و همچنین در رشته هنر نیز تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در همین رشته به پایان رسانده است. همچنین این بازیگر اولین تجربه ی کارگردانی را با ساخت فیلم سینمایی موقعیت مهدی با موضوع زندگی شهید مهدی باکری آغاز کرد و برنده سیمرغ بهترین کارگردان فیلم اول در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز شد.آقای حجازی فر در حال حاضر متاهل میباشد. این بازیگر نقش نعیم را در این سریال بازی می کند وی پس از 15 سال از زندان آزاد شده، همسرش با مرد دیگری ازدواج کرده و حالا دخترش ساحل تنها دلیل نفس کشیدن او میباشد.

نعیم قصد دارد پس از سال ها زندانی بودن حالا از بودن در کنار دخترش نهایت لذت را ببرد، دخترش در ابتدا از پدرش بدش می آید ولی رضا پروانه ساحل را با پدرش آشتی می دهد ….

مهرداد صدیقیان در نقش صدرا پوست شیر

بازیگر نقش صدرا در پوست شیر: مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان در تاریخ 30 بهمن 1367 در تهران متولد شده است، تحصیلات او دیپلم ریاضی بوده و دانشگاه را پس از دو جلسه رها کرده است. او در یک خانواده کم جمعیت رشد کرده و تنها یک برادر دارد، آقای صدیقیان مجرد میباشد. مهرداد صدیقیان نقش صدرا را بازی می کند و عاشق ساحل بوده است و زمانی که متوجه می شود ساحل به قتل رسیده است سعی می کند از هیچ کمکی دریغ نکرده تا به آقا نعیم کمک کند تا قاتل ساحل پیدا شود و حالا که فهمیده ساحل زنده است از شوق بسیار میرقصد.

پانته آ بهرام در پوست شیر (مادر ساحل)

پانته آ بهرام درتاریخ 15 اسفند سال 1348 درتهران دیده به جهان گشوده است، این بازیگر در دانشگاه آزاد در رشته ی ادبیات نمایشی تحصیل کرده است و از سن 18 سالگی با اجرای تئاتر پا به عرصه ی هنر گذاشته است. پانته ا بهرام در فیلم ها و سریال های بسیاری بازی کرده است. جوایز و افتخارات بسیاری کسب کرده است مانند کسب تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن در دهمین جشن خانه سینما برای ایفای نقش در فیلم چهارشنبه سوری و یا کسب سیمرغ بلورین نقش مکمل زن در بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم بچه‌ های ابدی و جوایز بسیار دیگر…

خانم پانته آ بهرام نقش مادر ساحل را در سریال پوست شیر بازی می کند و زمانی که همسرش به زندان افتاد با مرد دیگری به نام بهزاد ازدواج کرد و به همسر جدید خود هیچ اطلاعاتی از همسر سابقش ( نعیم) نداده است، اما وقتی بهزاد متوجه وجود نعیم شد و فهمید که برگشته همسرش را طلاق داد.

کامران تفتی (بازیگر نقش نریمان در پوست شیر)

عکس کامران تفتی بازیگر سریال پوست شیر

کامران تفتی در تاریخ 19 فروردین ماه سال 1385 در شهرک قصر فیروزه به دنیا آمد، این بازیگر در رشته هنرپیشگی به تحصیل پرداخته و مدرک دانشگاهی خود را در همین رشته اخذ کرده است. پدر کامران تفتی به نام اردشیر تفتی از کارکنان نیروی هوایی ارتش بوده که در عرصه بازیگری هم به ایفای نقش پرداخته است. کامران تفتی در سریال پوست شیر نقش نریمان غلامی را بازی می کند و از کسانی بوده که در تجاوز و قتل ساحل نقش داشته است ولی آدم اصلی داستان نبوده است و بعد از اعتراف کردن به کارهایی که در حق ساحل کرده به دست نعیم کشته می شود.

عوامل سریال پوست شیر

  • کارگردان: جمشید محمودی
  • تهیه کننده: نوید محمودی
  • مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری
  • طراح صحنه: مهدی موسوی

برای دانلود و دریافت مستقیم سریال پوست شیر روی لینک زیر کلیک کنید:

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.