Take a fresh look at your lifestyle.

بیوگرافی ساغر شکوری و همسرش؛ عکس های عروسی‌شان در کوچه بازار تهران

ساغر شکوری بازیگر سریال پریا چندی پیش تصاویری از مراسم ازدواجش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که برای بسیاری از طرفداران و یا دنبال کننده ها عجیب بود! او با استایل عروس با همسرش در خیابان و محله های قدیمی تهران عکس گرفته و با عموم به اشتراک گذاشت. در ادامه این مطلب بیوگرافی ساغر شکوری و همسرش را به همراه عکس عروسی ساغر شکوری در خیابان های تهران را مشاهده می نمایید.

مطالب پیشنهادی: بیوگرافی فری در سریال یاغی

بیوگرافی ساغر شکوری و همسرش

ساغر شکوری بازیگر تئاتر و تلویزیون؛ 19 خرداد ماه سال 1361 در تهران متولد شد. اغلب او را بخاطر بازی در سریال پریا می شناسند. او فارغ التحصیل رشته طراحی پارچه و لباس از دانشگاه تهران می باشد. علاقه این هنرمند بعد از بازیگری؛ طراحی دکوراسیون داخلی است. ساغر شکوری در اوایل سال 1401 در سن چهل سالگی با امیر رامروز ازدواج کرد. در حال حاضر اطلاعاتی در خصوص همسر این هنرمند در دسترس نمی باشد. اما در ادامه می توانید عکس های عروسی‌ ساغر شکوری در کوچه بازار تهران را مشاهده کنید.

عکس های عروسی‌ ساغر شکوری در کوچه بازار تهران

فعالیت هنری ساغر شکوری

ساغر شکوری از سال 1386 وارد عرصه بازیگری شد و در تئاتر، فیلم و سریال های زیادی همچون «عمارت فرنگی»، «دختران حوا»، «دوران سرطانی»، «ارثیه پر ماجرا» و… ایفای نقش کرد. که یکی از بهترین آنها «سریال پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده بود که در سال 95 از شبکه سوم سیما پخش شد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.