Take a fresh look at your lifestyle.

عکس های مراسم ازدواج رسمی بریتنی و سام اصغری

بریتنی اسپیرز و سام اصغری امروز 9 ژوئن 2022 مراسم ازدواجشان را با حضور جمعی از سلبریتی ها همچون دوناتلا ورساچه، سلنا گومز، مدونا و … در کالیفرنیا آمریکا برگزار کردند. این زوج که به تازگی سقط شدن فرزندشان را خبر دادند ساعاتی پیش تصاویری از مراسم عروسیشان در صفحات مجازی منتشر شد. لباس عروس بریتنی همانطور که در ماه های گذشته گفته بود، از برند ورساچه می باشد و بطور ویژه توسط Donatella Versace طراحی شده بود . در ادامه عکس های مراسم ازدواج بریتنی و سام اصغری را مشاهده می کنید.

مطالب پیشنهادی: دلیل سقط بچه سام اصغری و بریتنی

عکس های مراسم عروسی سام اصغری و بریتنی

بریتنی اسپیرز در یک لباس مجلسی سفید که به صورت ویژه توسط Donatella Versace طراحی شده بود، زیبا به نظر می رسید. لباس مجلسی دارای یک شکاف تا بالای ران، یک دنباله بلند بود. از سوی دیگر، سام اصغری یک تاکسیدو سیاه و سفید ورساچه با پاپیون مشکی به تن کرد.

عکس لباس عروس بریتنی
عکس لباس دامادی سام اصغزی
عکس دونفره بریتنی و سام در مراسم عروسی

مطالب پیشنهادی: عکس نیکی کریمی و رابرت دنیرو در فستیوال ترایبکا 2022

عکس حلقه ازدواج بریتنی و سام اصغری

عکس مکان برگزاری مراسم ازدواج بریتنی و سام اصغری

دکور عروسی این زوج باعث شد مراسم عروسی آنها کمتر از یک افسانه نباشد. کل محل برگزاری با رزهای صورتی و عاج سبز پوشیده شده بود. همچنین یک کالسکه اسب سلطنتی با گلهای صورتی داشت. بلافاصله پس از رد و بدل شدن عهد، این زوج در بالکن محل عروسی خود در کالیفرنیا نیز بوسه ای به اشتراک گذاشتند.

عکس مهمانان عروسی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

مراسم عروسی ساده بریتنی اسپیرز و سام اصغری با حضور بسیاری از سلبریتی های هالیوود یک مراسم پر ستاره شد. نام های بزرگی از هالیوود و صنایع موسیقی عبارتند از مدونا، سلنا گومز، درو بریمور، پاریس هیلتون و همسرش کارتر ریم، و مادر کتی هیلتون و ماریا منوونوس. سلنا گومز در مراسم عروسی یک لباس آبی پوشیده بود، در حالی که مدونا یک لباس رنگین کمانی به تن داشت.

عکس مهمانان عروسی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.