Take a fresh look at your lifestyle.

بریتنی اسپیرز از لباس عروسش به طراحی ورساچه رونمایی کرد!

خب همگی خیلی خوب می دانیم که داستان سام و بریتنی از پشت صحنه موزیک ویدیو «Slumber Party» شروع شد. این زوج مدعی هستند که با وجود تمام مسائل و مشکلاتی که بریتنی و پدرش داشتند، رابطه شان در طول پنج سال گذشته بسیار خوب و پر از لحظات دوست داشتنی بوده است.
بریتنی اسپیرز در طول مصاحبه اش در ژوئن 2021 این طور گفته که: « دلم می خواهد ازدواج کنم و بچه دار شوم. ولی متاسفانه چون پدرم سرپرست قانونی همه کارهایم شده من اجازه ازدواج کردن یا بچه دار شدن ندارم.». سال گذشته بریتنی اسپیرز پس از تلاش زیادی موفق شد از کفالت پدرش خارج شود و اختیار زندگی و اموالش را در دست بگیرد اکنون این سلبریتی باردار است و در صفحه اینستاگرامش از لباس عروسش رونمایی کرد!

مطالب پیشنهادی: عکس سام اصغری و همسرش

عکس لباس عروس بریتنی اسپیرز با سام اصغری

دنیای این خواننده این روزها خیلی شیرین تر از قبل شده. بریتنی بالاخره در نوامبر 2021 از کفالت پدر خارج و به آرزویش رسید! چرا؟ خب در ادامه با من باشید تا دسته اول ترین خبرها از خواستگاری سام و جریان بچه دار شدنش را در اختیارتان بگذارم!

با خارج شدن بریتنی از کفالت پدر و در واقع آزاد شدنش، همه چیز برای یک خواستگاری خوب مهیا بود. سام هم معطل نکرد و در سپتامبر 2021 درخواست ازدواجش را مطرح کرد. اندکی بعد، درست در آوریل 2021، بریتنی اعلام کرد که از اولین دوست پسر طولانی مدتش باردار شده! این یعنی بارداری سومش از دوست پسر ایرانی و خوش تیپ داستان؛ سام اصغری!

البته ناگفته نماند که بریتنی دو فرزند دیگر هم دارد. اولین پسرش، شان پرستون که در سال 2005 به دنیا آمده و دومی پسرش، جیدن که در سال 2006 به دنیا آمده است. شان و جیدن فرزندان مشترک بریتنی و همسر سابقش، کیون فدرلین هستند.

بریتنی ازدواج کوتاه مدتی با دوست دوران بچگی اش، جیسون الکساندر داشته که البته خیلی ناموفق بود. حالا این زوج ستاره قدم به قدم مراسم ازدواج شان را با طرفدار ها به اشتراک می گذارند. ما هم که تشنه و کنجکار اطلاعات بیشتر!!!

عکس لباس عروس بریتنی اسپیرز
عکس لباس عروس بریتنی اسپیرز

بریتنی خیلی خوب می داند که طرفدارها منتظر جزییات خبری از مراسم عروسی اش در ماه می سال 2022 هستند. او هم خواسته ما را بی جواب نگذاشته و تصویری از لباس عروسی دنباله دارش در حالیکه گربه اش بر آن نشسته را در اینستاگرامش پست کرده! این هنرمند آمریکایی در نوامبر 2021 گفته بود که طراحی لباسش را دوناتلا ورساچه انجام خواهد داد.

مطالب مرتبط : عکس حلقه ازدواج بریتنی و سام اصغری

زمان عروسی بریتنی اسپیرز با سام اصغری

تا به حال هیچ کدام از این ستاره ها اعلام نکرده اند که مراسم در کدام کشور برگزار خواهد شد. بریتنی در ویدیویی در تیک تاک اعلام کرد که نمی داند مراسم عروسی اش در کجا باشد! یونان، ایتالیا، استرالیا یا حتی نیویورک. این ستاره در ادامه اعلام کرده که سام دوست دارد مراسم جایی در آمریکا باشد اما بریتنی این تصمیم را به عهده طرفداران گذاشته و با پست کردن ایموجی پرچم کشورهای مختلف از آنها خواسته در این مورد تصمیم بگیرند.
البته تاریخ این مراسم مشخص شده. سام اصغری در استوری ایسنتاگرامش در روز جهانی مادر اعلام کرد که تاریخ مشخص شده و او و بریتنی تصمیم شان در این مرود قطعی است. به همین دلیل این طور پیش بینی می شود که این زوج مکان را هم انتخاب کرده اند و همه چیز خیلی خوب تحت کنترل است.

شوق و ذوق بریتنی در مورد لباسش وصف نشدنی است. این خواننده دوست داشتنی عکسی از دنباله لباسش پست کرده و گفته: « این هم از دنباله لباس قشنگ با پارچه ابریشم توری و نازک و دوست داشتنی که ورساچه برایم تدارک دیده!»

جالب است بدانید که منبعی موثق به مجله US اعلام کرده که هیچ یک از اقوام و اعضای خانواده این ستاره در مراسم ازدواج با سام اصغری حضور نخواهند داشت.

اینطور به نظر میرسد که بریتنی واقعا برای شروع زندگی مشترکش با سام آماده است. این زوج همین حالا تمام برنامه هایشان را ردیف کرده اند و خوش حال هستند که بالاخره در این مورد تصمیم می گیرند. در ادامه این مصاحبه هم اعلام شد که تا به حال هیچ یک از اعضای خانواده بریتنی به این مراسم دعوت نشده اند.

سام اصغری در اینستاگرامش این گونه نوشته که: «زندگی ما مثل افسانه ها شیرین و دوست داشتنی است. روز بزرگی در راه داریم و همه چیز هم برنامه ریزی شده است. البته طرفداران باید تا روز پس از عروسی صبر کنند و منتظر خبرها باشند».

پس این طور به نظر می آید که این زوج بالاخره لوکیشن مراسم خود را بین ایتالیا، یونان و نیویورک انتخاب کرده اند!

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.