Take a fresh look at your lifestyle.

چقدر از یارانه جدید قابل برداشته؟ (یارانه ۴۰۰ تومانی)

مرحله اول یارانه 300 و 400 هزار تومانی از شب گذشته، طبق اعلام ستاد تنظیم بازار، از شب گذشته (21 اردیبهشت ماه 1401) قابل برداشت شد. حال برای مردم سوال مطرح شده است که مبلغ یارانه قابل برداشت چقدر است؟

مطلب پیشنهادی: مرحله اول یارانه ۴۰۰ هزار تومانی قابل برداشت شد

چقدر از یارانه جدید قابل برداشت است؟

دهک های درآمدی یک تا 9 دو مرحله یارانه 300 و 400 هزار تومانی دریافت کرده اند که تنها یک مرحله از یارانه جدید که برای ماه اول می باشد قابل برداشت شده است. بنابراین مبلغ قابل برداشت به ازای هر فرد از خانواده با توجه به مبلغ دریافتی، 300 یا 400 هزار تومان می باشد.

براین اساس برای یک خانواده چهار نفره از دهک اول تا سوم که یارانه دریافتی‌شان برای هر فرد خانواده 400 هزار تومان بوده، یارانه به مبلغ یک میلیون و 600 هزار تومان قابلیت برداشت دارد.

همچنین برای یک خانواده چهار نفره از دهک چهارم تا 9 که یارانه دریافتی‌شان برای هر فرد 300 هزار تومان بوده، یارانه به مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان قابلیت برداشت دارد.

لازم به ذکر است که از مبلغ اعلام شده، قسط وام کرونا کسر شده است.

یارانه نگرفته ها چکار کنند؟

افرادی که به هر دلیلی به عدم دریافت یارانه و دهک بندی خود اعتراض دارند، به سامانه hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و اقدام به ثبت درخواست خود نمایند. درخواست ها بعد از ثبت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و بعد از شناسایی افراد واجد شرایط، یارانه‌شان به طور کامل و از اول اجرای طرح یارانه محاسبه و پرداخت می گردد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.