Take a fresh look at your lifestyle.

نحوه ثبت نام یارانه معیشتی ۱۴۰۱ + مدارک لازم

در پی واریز یارانه معیشتی 300 و 400 هزار تومانی سال جاری، بسیاری از افراد به عدم دریافت و دهک بندی خود متعرض شدند که جهت ثبت اعتراض سایت حمایت معیشتی به نشانی hemayat.mcls.gov.ir معرفی شد. حال آنکه بسیاری از افراد جزء دهک پایین جامعه و واجد شرایط دریافت یارانه بوده اما از دریافت یارانه جامانده اند که دولت تصمیم به ثبت نام یارانه معیشتی گرفت که حالا طی تازه ترین خبرها زمان و نحوه ثبت نام یارانه معیشتی 1401 اعلام شد. در ادامه این خبر با معرفی سامانه ثبت نام یارانه، نحوه ثبت نام یارانه معیشتی و مدارک لازم برای ثبت نام یارانه همراه باشید.

مطلب مرتبط: یارانه نقدی تا چه زمانی واریز می شود؟

مراحل ثبت نام یارانه 1401

جهت ثبت نام یارانه 1401 چند مرحله کوتاه زیر باید طی شود:

  1. شماره گیری کد دستوری #کد ملی43857*4
  2. مراجعه به سایت دولت من به نشانی my.gov.ir
  3. تکمیل اطلاعات مندرج در سامانه

زمان ثبت نام یارانه معیشتی

زمان ثبت نام یارانه معیشتی از امروز سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 تا روز یکشنبه 1 خرداد ماه می باشد اما روزهای ثبت نام برای افراد براساس رقم آخر کد ملی به صورت زوج و فرد می باشد.

  • افرادی که رقم آخر کد ملی آنها زوج است، روزهای سه شنبه و چهارشنبه 27 و 28 اردیبهشت 1401 با مراجعه با سامانه معرفی شده اقدام نمایند.
  • افرادی هم که رقم آخر کد ملی فرد دارند روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 اردیبهشت 1401 با مراجعه با سامانه نسبت به ثبت نام دریافت یارانه اقدام نمایند.

توجه شود اگر هر فرد در روزهای اعلامی به هر دلیلی موفق به ثبت نام نشد در روزهای شنبه 31 اردیبهشت و یکشنبه 1 خرداد ماه 1401 می تواند ثبت نام خود را انجام دهد. همچنین ثبت نام بعد از این روزهای اعلام شده ادامه خواهد داشت اما تاریخ دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت نام یارانه معیشتی جدید

مدارک لازم به این شرح است:

  1. شماره همراه سرپرست خانواده که به نام خودش باشد
  2. کد ملی
  3. کد پستی
  4. تاریخ تولد
  5. شماره شبا حساب بانکی سرپرست خانواده

اطلاعات دریافتی بعد از ثبت برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور تعیین دهک بندی ارسال می گردد که بعد از بررسی و در صورت واجد شرایط بودن شخص، یارانه تعلق خواهد گرفت.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.