Take a fresh look at your lifestyle.

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

در پی اعلام اخیر وزارت صنعت، معدن و تجارت کلیه فروش های اینترنتی از طریق سایت شرکت های خودروساز متوقف شد و عرضه ها به سامانه یکپارچه فروش خودرو انتقال یافت تا شفاف سازی در فرآیند عرضه و تخصیص خودرو و همچنین جلب رضایت مردم از عرضه خودروها و بهره مندی متقاضیان واقعی از خودرو به صورت کامل رعایت شود. حال بر آن شدیم نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را آموزش دهیم.

نحوه ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

ثبت نام خرید خودرو از این به بعد در سامانه فروش یکپارچه خودرو به نشانی sale.iranecar.com انجام می شود اما لازم است قبل از ثبت نام در قرعه کشی و انتخاب خودرو مورد نظر، مراحلی در جهت ایجاد کد کاربری و دریافت کد رهگیری طی شود.

1.نشانی sale.iranecar.com را در مرورگر گوشی، تبلت یا لپتاپ خود بنویسید و جستجو کنید.

2. بر روی گزینه ورود/ثبت نام کلیک نمایید و در صفحه اصلی سایت گزینه ثبت نام را انتخاب کنید.

ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

3. در این مرحله اطلاعات شخصی شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، تلفن همراه، کلمه عبور و تکرار آن را وارد کنید و با انتخاب من ربات نیستم، بر روی “ثبت نام” کلیک نمایید. با تکمیل اطلاعات خواسته شده در این مرحله، حساب کاربری فرد در سامانه یکپارچه فروش خودرو ایجاد می شود.

4. بعد از ایجاد حساب کاربری در مرحله قبل، فرم کامل ثبت نام در اختیار فرد متقاضی قرار می گیرد که در تصویر زیر مشخص است. در صفحه باز شده جدید اطلاعاتی شامل شماره شبا، شماره گواهینامه، تلفن و آدرس محل سکونت و کد پستی را وارد کنید. پر کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است. بعد از تکمیل اطلاعات خواسته شده در این مرحله، “ثبت و ادامه” را انتخاب کنید و وارد صفحه اصلی سامانه برای انتخاب خودرو شوید.

وارد کردن اطلاعات تکمیلی در سامانه یکپارچه

5. در مرحله بعد لیست خودروها برای شخص متقاضی قابل نمایش می شود که بعد از انتخاب خودرو مورد نظر، بخشنامه فروش باز می شود و بعد از انتخاب یکی از بخشنامه ها، وارد مرحله بعد می شوید.

6. سپس تمام اطلاعات ثبت شده شامل اطلاعات شخصی، اطلاعات بخشنامه و خودرو انتخاب شده مشاهده می شود که باید تایید شود.

7. بعد از تایید اطلاعات، کد رهگیری متقاضی دریافت می شود. که دریافت کد رهگیری آخرین مرحله ثبت نام است و اسم شخص متقاضی در لیست قرعه کشی قرار داده می شود.

اما ثبت نام در سامانه فروش یکپارچه خودرو دارای شرایطی است که می توانید در گزارش شرایط ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو بخوانید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.