Take a fresh look at your lifestyle.

برایدجرتون، جاناتان بیلی و فلیسیتی جونز در کمدی به نام «ماریا»

ستارگان برایدجرتون، جاناتان بیلی و فلیسیتی جونز قرار است در «ماریا» باشند. جونز قرار است نقش اصلی این کمدی را داشته باشد؛ خانم جوانی که از حقایق زندگی اش فرار می کند. ماریا، دختر جوان داستان ما، با چالش هایی مانند پذیرش سن، عشق دوست پسرش و بی تفاوتی پدرش دست و پنجه نرم می کند. داستان تا جایی پیش می رود که ماریا بالاخره جوانی، آزادی و دوست داشتنی بودن را حس می کند. کجا؟ در روز جشن عروسی پدرش و در مواجهه با برادر ناتنی اش، رفی! عشق ممنوعه و جذابیت غیر قابل قبولی که این دو ستاره را به هم وصل می کند زمانی بیشتر می شود که پدر ماریا مبتلا به بیماری لاعلاج می شود.

مطالب پیشنهادی: بهترین فیلم های کمدی خارجی

زمان اکران کمدی «ماریا»

در این کمدی پر سر و صدا، جیسون ایساکس، بازیگر نقش هری پاتر، نقش پدر ماریا و بیلی، نقش دوست پسر او، ادی، را بازی خواهد کرد. جالب است بدانید که سیمون آمستل، که آخرین سریال درام رمانتیک خود را در سال 2018 به اتمام رسانده بود کارگردانی و نویسندگی این اثر را برعهده دارد.

آمستل درباره این فیلم می گوید: «بی نهایت هیجان زده ام و دوست دارم هر چه سریع تر فیلم برداری «ماریا» را شروع کنم. کار کردن با فیلیسیتی جونز قطعا جذاب خواهد بود. در عین حال امیدوارم که فیلم ساختن در مورد تابوها و ترس های آدم ها از جمله پیر شدن و مرگ برای مخاطبین قابل قبول و منطقی باشد.

تولید کننده این اثر لوییس پالمکویست هنسن از کمپانی EMU FILM است. البته خودِ آمستل دستیار تولیدکنندگی این اثر را در کنار نمایندگان EMU FILMS میشل الیوت، جیم مونی و والی اولا بر عهده دارد. کورا پالفری و سارا لیبوستچ هم از کمپانی Indepandant Entertainmet در تولید کنندگی این اثر همکاری دارند. قرار است فیلم برداری «ماریا» در پاییز سال 2022 و در کشورهای انگلستان و آمریکا شروع شود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.