Take a fresh look at your lifestyle.

سریال پیمان معادی بی سرمایه گذار ماند!

پیمان معادی، بازیگر معروف و موفق سینمای کشور که افتخارات زیادی در کارنامه هنری خود دارد و با فیلم های “درباره الی” و “جدایی نادر از سیمین” (ساخته اصغر فرهادی) شناخته شد، حالا تصمیم به سریال سازی و شروع فعالیت کارگردانی در نمایش خانگی دارد و گفته است: «امیدوارم یک سرمایه تمیز و بی مساله پیدا کنم».

پیمان معادی هم به نمایش خانگی پیوست

پیمان معادی، نویسنده و کارگردان اولین سریالش را که کمدی سیاه دانسته است، جلوی دوربین می برد. طبق گفته ایشان نگارش سریال “چیزهای که می کشی” را به همراه پویا مهدویزاده تمام کرده و به دنبال سرمایه برای ساخت آن است و در این خصوص گفته: «امیدوارم یک سرمایه تمیز و بی مساله پیدا کنم».

پیمان معادی درباره ساخت این سریال گفته است که: «ایشالا بتونیم یه مجوز ساخت بدون‌سکته و انفارکتوس بگیریم، یه سرمایه تمیز و بی مساله هم پیدا کنیم، و از همه مهم تر اینکه روزهای نکبت و غم انگیز و تاریک و مملو از مشکلات هم در آینده برای همه مردم کمتر باشه که انگیزه و دل و دماغ ما هم برای تولید اینکار از دست نره و بریم اولین سریال شبکه خانگی مون رو کار کنیم»

براساس این گزارش، پروانه ساخت فیلم “چیزهایی که می کشی” دریافت شده اما فعلا تاریخ ساخت و شروع به کار این پروژه مشخص نیست چرا که پیمان معادی همزمان مشغول به فعالیت های بازیگری نیز می باشد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.