Take a fresh look at your lifestyle.

زمان اکران فیلم «تی تی» / الناز شاکردوست و هوتن شکیبا

«تی تی» فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی آیدا پناهنده محصول سال 99-98 می باشد که شاهد حضور و همکاری الناز شاکردوست و هوتن شکیبا بعد از فیلم «شبی که ماه کامل شد» ؛ هستیم که بار دیگر با بازی در کنار هم خوش درخشیدند. اما زمان اکران فیلم «تی تی» کی خواهد بود؟ تازه ترین شنیده ها حاکی از اکران فیلم «تی تی» در تابستان 1401 می باشد. به طوری که الناز شاکردوست پوستر این فیلم را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت: تابستان با تی تی.

مطالب پیشنهادی: آیا فصل ۷ سریال «پایتخت» ساخته می شود؟

اکران فیلم «تی تی» در تابستان 1401

«تی تی« برای اولین بار در فستیوال بین‌المللی فیلم توکیو رونمایی شد و بعد از آن در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در ایران به نماش درآمد که این موضوع موجب شد تا از داوری در دو بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی محروم بماند. ضمن آنکه در چهاردهمین جشن انجمن منتقدان در کنار دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای الناز شاکردوست، کاندید دریافت جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی شد.

حالا تازه ترین خبرها حاکی از اعلام رسمی زمان اکران فیلم تی تی می باشد. به این ترتیب علاقه مندان می توانند از 15 تیر ماه 1401 در سینماهای سراسر کشور به تماشای درام عاشقانه «تی تی» بنشینند. از امروز پیش فروش بلیت در سامانه های فروش آغاز می گردد.

بازیگران فیلم «تی تی»

  • الناز شاکردوست
  • هوتن شکیبا
  • پارسا پیروزفر
  • مهدی فریضه
  • زینب شعبانی
  • رضا عموزاد
  • سودابه جعفرزاده

داستان فیلم «تی تی»

«تی تی» به کارگردانی و تهیه کنندگی آیدا پناهنده، نویسندگی آیدا پناهنده و ارسلان امیری و دارای ژانر درام می باشد. «تی تی» روایت گر داستان زنی عجیب اما ساده به نام تی تی می باشد که با یک فیزیکدانی که بر روی فرضیه اش درباره پایان جهان کار می کند، در بیمارستان آشنا می شود و … . حال آنکه کلیت فیلم درخصوص انسانیت و کمک به هم در شرایط سخت و بحرانی می باشد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.