Take a fresh look at your lifestyle.

سریال های درحال پخش شبکه خانگی تابستان ۱۴۰۱

نمایش خانگی و یا پخش خانگی در حال حاضر یکی از پر مخاطب ترین رسانه ها در این روزهاست، استقبال مردم از سریال های نمایش خانگی باعث شده که خیلی از فیلمسازان تشویق شوند تا سریال های جدید و در حال پخش خود را در این رسانه به نمایش بگذارند، با ما همراه باشید تا از لیست سریال های درحال پخش شبکه خانگی و همچنین سریال های جدید ایرانی که قرار است در آینده در شبکه خانگی پخش شوند اطلاع پیدا کنید.

سریال های شبکه نمایش خانگی که در حال پخش هستند

جیران

سریال جیران از سریال های در حال پخش شبکه خانگی: این سریال به کارگردانی حسن فتحی میباشد و بازیگرانی چون بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی و حسین پاکدل درآن به هنرنمایی پرداخته اند. موضوع اصلی فیلم قصه جیران دختری روستایی است که که ناصرالدین شاه عاشقش می‌ شود و او را از عشق و زندگیش (سیاوش) جدا می‌کند. خدیجه به دلیل چشمان درشتش لقب جیران را می‌گیرد و در حرمسرا سوگلی می‌شود،تا الان 19 قسمت ازین سریال پخش شده و این سریال جمعه ها ساعت 8 صبح می آید.

همچنین ببینید:

علت مرگ جیران همسر ناصرالدین شاه در واقعیت

سریال جیران چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود؟

آیا داستان جیران و سیاوش واقعی است؟

برای خرید و دانلود قانونی سریال جیران روی لینک زیر کلیک کنید:


راز بقا

سریال راز بقا از سریال های در حال پخش شبکه خانگی: این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی میباشد و بازیگرانی چون بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار و هدیه بازوند در آن به هنرنمایی پرداخته اند، این سریال در مورد دو برادر به نام‌های رحیم (بهرام افشاری) و حاتم (حسن معجونی) است. رحیم مردم آزار و بیکار و حاتم مردی بی عرضه است. حاتم در رویای داشتن مقام و منصب دست و پا می‌زند. این سریال در قالب 16 قسمت ساخته شده است.


ساخت ایران 3

سریال ساخت ایران 3 از جمله سریال های در حال پخش شبکه خانگی: این سریال به کارگردانی بهمن گودرزی میباشد و بازیگرانی چون امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد و مینا وحید در آن به هنرنمایی پرداخته اند. داستان این سریال علاقه غلام به ستاره و کمک به او میباشد که با ماجراهای دیگر گره می خورد. تاکنون 16 قسمت ازین سریال آمده است این سریال چهارشنبه ها 8 صبح می آید.

برای خرید و دانلود قانونی سریال ساخت ایران 3 روی لینک زیر کلیک کنید:


مهمانی

این سریال به کارگردانی ایرج طهماسب می باشد و بازیگران و صداپیشگان مهمونی چون ایرج طهماسب، هوتن شکیبا، کاظم سیاهی، سهیل مستجابیان، الی امامی و امیر ادیب در آن به هنرنمایی پرداخته اند. بهترین شخصیت این سریال کاراکتر بچه (بادوم) و پس از آن پشه است. تاکنون 15 قسمت ازین سریال پخش شده، این سریال را می توان 5 شنبه ها ساعت 21 از نما آوا دانلود کرد.


شب های مافیا 4

سریال شب های مافیا 4: این سریال یا مسابقه به کارگردانی سعید ابوطالب میباشد. شب‌ های مافیا مسابقه‌ای سرگرم کننده و به صورت بداهه است. یعنی کارگردان و مجری هیچ دخالتی در جریان این مسابقه ندارند. این مسابقه 4 فصل دارد.


جوکر

این سریال به کارگردانی احسان علیخانی، سید حامد میرفتاحی میباشد، تاکنون7 فصل از این مسابقه پخش شده است. جوکر را می توان دوشنبه ها ساعت 8 صبح از سایت فیلیمو تماشا کرد.


نوبت لیلی

سریال نوبت لیلی: این سریال به کارگردانی روح الله حجازی بوده و بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، پردیس احمدیه، لادن مستوفی، محمد امین شعرباف و مهران غفوریان در آن به هنر نمایی پرداخته اند، داستان این اثر از سریال های خانگی ۱۴۰۱ درباره دختری به نام لیلی است که به وسیله کتابی مرموز می‌فهمد او و خانواده‌اش تاکنون در زمان‌های زیادی زیسته‌اند. تا کنون 10 قسمت ازین سریال منتشر شده است، این سریال را می توان دوشنبه ها ساعت 20 از نما آوا تماشا کرد.


یاغی

سریال یاغی: این سریال به کار گردانی محمد کارت میباشد، بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی در آن به هنرنمایی پرداخته اند، داستان سریال یاغی اقتباسی از رمان سالتو اثر مهدی افروزمنش و درباره به تباهی کشیدن جوانی از طریق ورزش کشتی و ناجوانمردانگی‌های دنیای پشت پرده ورزش است. تا کنون 5 قسمت ازین سریال آمده، ساعت پخش این سریال 5 شنبه ها 8 صبح میباشد.

برای خرید و دانلود قانونی سریال یاغی روی لینک زیر کلیک کنید:

اخبار مرتبط با سریال یاغی:

سریال یاغی چند قسمت است

لوکیشن سریال یاغی

سریال روزی روزگاری مریخ

سریال روزی روزگاری مریخ به کارگردانی مشترک پیمان قاسم خانی و محسن چگینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی، فانتزی، خانوادگی می‌باشد. داستان این سریال در مورد مرد خلافکاری به نام ناصر است، شغل او شرط بندی است و همیشه در آن شکست میخورد، او می خواهد به بزرگترین قمار زندگی خود دست بزند اما قبل از آن باید خودش را از چشم طلبکاران و دشمنانش پنهان نگه دارد. اما بخش اصلی داستان از جایی شروع می شود که در کره مریخ لونا، بانوی زمینی-مریخی و مشاور املاک و امور اقامت مریخ، درگیر و دار مشکلات زندگی و کار خودش، در انتظار یک بسته مرموزی است که قرار است از زمین به دستش برسد، در همین هنگام ناصر راهی مریخ می شود و داستان بدشانسی و شکست او این بار در سیاره ی دیگری اتفاق می افتد.

برای خرید و دانلود قانونی سریال روزی روزگاری مریخ روی لینک زیر کلیک کنید:

سریال های جدید ایرانی که قرار است در آینده در شبکه خانگی پخش شوند

  1. سریال آهوی من مارال با بازی حسن معجونی، ترلان پروانه گوهر خیراندیش، بهناز جعفری، لاله اسکندری و فریبا کوثری
  2. سریال شبکه مخفی زنان با بازی احمد مهران فر، حمید فرخ نژاد، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، لیلا حاتمی، لیلا زارع و مهدی هاشمی
  3. سریال پدر گواردیولا با بازی مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، مهران غفوریان، آرش عدل‌پرور (آرش AP)
  4. سریال بی‌ گناه با بازی ماهور الوند، مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان
  5. سریال آمستردام با بازی هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌ دوست، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، مینا ساداتی
  6. سریال عقرب عاشق با بازی محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی‌ پور، شقایق فراهانی، سیاوش خیرابی

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.