Take a fresh look at your lifestyle.

دختر شاهرخ خان و نوه آمیتا باچان در فیلم «the Archies»

خبر هایی داغ در راه است سوهانا خان، دختر شاهرخ خان و آگاستیا ناندا، نوه آمیتا باچان در فیلمی به نام «the archies» ایفای نقش کردند! قرار است ادامه نسل های ستارگان سینمای هند در یکی از فیلم های نت فلیکس به نام «the archies» با هم همکاری داشته باشند.

فیلم «the archies» با بازی دختر شاهرخ خان و نوه آمیتاب باچان

فیلم «the archies» درام-موزیکال است و در آن ستارگانی مانند میهیر آهوجا، دات، یووراج مندا و ودان راینا بازی خواهند کرد. گرد هم آوردن این ستاره ها تا به این جای کار به عهده خوشی کاپور، دختر کارگردان سابق سینمای هند، سریودی و تولید کننده بالیوود بونی کاپور بوده است.

لازم به ذکر است که خوشی کاپور خواهر جانهوی کاپور، یکی دیگر از نام های شناخته شده در هند است. جالب است بدانید که ستارگانی مانند سوهانا خان، دختر شاهرخ خان و آگاستیا ناندا، نوه آمیتا باچان و جایا باچان هم در این فیلم حضور خواهند داشت!

ناگفته نماند که این فیلم از یکی از معروف ترین کمیک های موجود در هند الهام گرفته شده و تولید کنندگانش هم اختر و ریما کاگتی از کمپانی Tiger Baby و شاراد دوراجان از کمپانی Graphic India هستند. نویسندگان این اثر جنجالی هم اختر و عایشه دویتره هستند!

شاهرخ خان در صفحه اینستاگرامش خطاب به دخترش نوشت : به خاطر بسپارید که شما هرگز کامل نخواهید بود… اما خود بودن نزدیکترین چیزی است که باید به آن برسید. به عنوان یک بازیگر مهربان باش و ببخش…. تعریف و تمجید ها مال تو نیست…. بخشی از تو که روی پرده سینما جا می ماند همیشه متعلق به تو خواهد بود…. تو راه درازی را پیموده ای عزیزم…. اما جاده قلب مردم پایان ناپذیر است… گام بردارید و تا جایی که می توانید لبخند بزنید.

خلاصه داستان فلیم «the archi»

داستان این فیلم درام موزیکال «the archies» به سال 1960 برمی گردد و کارگردانش هم زویا اختر، کارگردان فیلم معروف «پسر خیابان» است. این فیلم موزیکال تجربه ای از حس جوانی، جوش و خروش، دوستی، طعم عشق اول و هر آن چیزی است که در هر فیلم دوست داشتنی پیدا می شود. راحت تر بگویم! این فیلم برای هر نسلی چیزی برای گفتن و سکانسی جذاب برای دیدن دارد.

به قول یکی از نویسندگان نتفلیکس، ستارگان گنگی در محوریت این فیلم قرار دارند که هر کدامشان نوه و نتیجه نسل گذشته بالیوود هستند. پس قرار است هم هنر و شوق جوانی را ببینیم و هم حس نوستالژیک دیدن نوه های ستارگانی که روزی طرافدارشان بوده ایم را تجربه کنیم!

مطالب پیشنهادی: بهترین سریال های نتفلیکس

لازم به ذکر است که یکی از دیگر از فیلم های اختر به نام «پسر خیابان» که در سال 2019 اکران شده بود به عنوان نماینده هند به اسکار رفته و در فستیوال فیلم برلین هم حضور پیدا کرده بود! البته باقی آثار این کارگردان هم راه خود را به نتفلکیس باز کرده اند مانند «داستان ارواح» در سال 2020 و «داستان شهوت» در سال 2018. این را هم بگویم که فصل اول سریال «ساخته شده در بهشت» به کارگردانی کاپتی و اختر که از آمازون پخش شده بود نامزد دریافت جایزه امی شد.

بیوگرافی سوهانا خان، دختر شاهرخ خان

سوهانا خان سوشیال انفلوئنسر و دختر شاه بالیوود شاهرخ خان است. او در تاریخ 21 ماه می سال 2000 متولد شد. سوهانا به ورزش و بازیگری علاقه مند است و به دلیل سختگیری های پدرش، دوست پسر ندارد. جالبه بدونید که شاهرخ خان در مصاحبه ای گفت “لب های مردی که دخترش را ببوسد را از تنش جدا می کند!” او دو برادر آریان خان (بزرگتر) و ابرام خان (کوچکتر) دارد.

نامسوهانا خان
حرفهاینفلوئنسر و بازیگر
وضعیت تاهلمجرد
پیج اینستاگرامsuhanakhan2
وزن50 کیلو گرم
قد158 سانتی متر
رنگ چشممشکی
رنگ موقهوه ای

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.