Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی (کمدی و عاشقانه)

طی دو سال اخیر که کار سینماها در پی همه گیری بیماری کرونا به تعطیلی کشیده شده، شبکه نمایش خانگی بیش از پیش فعال شد و جای خود را میان مخاطبان و دوستداران فیلم باز کرد و به نوعی در مرکز توجهات در پخش سریال های ایرانی قرار گرفت. در این میان فیلم و سریال های زیادی از جمله زخم کاری، خاتون، جیران، راز بقا و … منتشر شد که توجه بیشتر مخاطبان شبکه خانگی را به خود جلب کردند. حال در این مطلب با معرفی بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی (طنز و درام) همراه ما باشید.

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی جدید

شبکه نمایش خانگی پتانسیل بالا و بهتری برای کار و درآمدزایی برای سرمایه گذاران، کارگردانان و بازیگران دارد و این نکته بعد از پخش سریال های “شهرزاد، شاهگوش” و … عیان شد چرا که فیلم های نامبرده در کنار محبوبیت و مخاطبان زیادی که کسب کردند، از جمله فیلم های پرفروش شبکه نمایش خانگی واقع شدند و این رخداد باعث شد تا نگاه ها به سمت شبکه نمایش خانگی برود.

در ادامه مطلب بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی به همراه جزئیات کامل شامل خلاصه داستان، بازیگران و کارگردان و … معرفی شده اند.

سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان

سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی در ژانر درام و اکشن، سریال خاتون است. کارگردان سریال «خاتون» خانم تینا پاکروان است که اولین تجربه کاگرردانی اش بود و با این سریال محبوب وارد شبکه نمایش خانگی شد. و فیلمش در لیست بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی دارای جایگاه شد.

بازیگران اصلی «خاتون» شامل نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، مهران مدیری، ستاره پسیانی و … می باشند. همچنین پخش انحصاری این سریال در اختیار نماوا است.

این سریال مبارزات تاریخی زنان در زمان اشغال ایران توسط نیروهای نظامی خارجی در جنگ جهانی را به تصویر می کشد و کم و بیش بر جریان زندگی قهرمان داستان یعنی “خاتون” تمرکز دارد که به دلیل قدرت و جسارتی که در وجودش هست از چارچوب ها و خط قرمز های دوران مردسالاری فراتر می رود.

مطالب پیشنهادی: دانلود آهنگ سریال خاتون

رئالیتی شو جوکر ساخته احسان علیخانی

جوکر ساخته احسان علیخانی، بهترین سریال شبکه نمایش خانگی طنز است. «جوکر» یک رئالیتی شو به کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی است که برگرفته از رئالیتی شو ژاپنی با ایده و اجرای فردی به نام هیتوشی ماتسوموتو می باشد. بازیگران ثابت «جوکر» را سیامک انصاری (داور)، علی لک‌پوریان (زامبی). این سریال یکی از برنامه های پرخرج شبکه نمایش خانگی است که به طور اختصاصی از فیلیمو پخش می شود.

جوکر یک برنامه کمدی بوده که در حال حاضر در مرحله فینال قرار دارد و در شش فصل ساخته شده است. در هر فصل تعدادی کمدین معروف و شناخته شده در فضای بسته ای به مدت 6 ساعت تلاش می کردند که در جوکر تایم خود دیگران را بخندانند و خود لبخندی نزنند. «جوکر» نیز جزء بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی واقع شد و طرفداران بی شماری جذب کرد.

مطالب پیشنهادی: زن شدن رضا شفیعی جم در جوکر

سریال تاریخی جیران ساخته حسن فتحی

سریال تاریخی جیران ساخته حسن فتحی

سریال تاریخی جیران یک مجموعه نمایش خانگی است که دوشنبه هر هفته ساعت 8 صبح در پلتفرم فیلیمو منتشر می شود. این سریال به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی حسن فتحی و بازی درخشان بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، غزل شاکری و… روایتگر داستان عاشقانه ای از ناصرالدین شاه و جیران (خدیجه) می باشد. به جرات می توان گفت که سریال جیران یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی جدید است که طرفدارانش برای دیدن قسمت های بعدی لحظه شماری می کنند!

مطالب پیشنهادی: دانلود آهنگ تیتراژ سریال جیران

سریال راز بقا ساخته سعید آقاخانی

چنانچه به دنبال بهترین سریال کمدی در شبکه نمایش خانگی هستید، تماشای سریال راز بقا را از دست ندهید! این سریال با موضوعی جذاب و بازی ستاره هایی همچون بهرام افشاری، نیما شعبان نژاد، حسن معجونی و برخی از بازیگرانن سریال «نون خ» توجهد تمامی علاقه مندان سریال کمدی را به خود جلب کرده است. این سریال اکنون در حال پخش است و قسمت های جدید آن هر دوشنبه صبح بر پلتفرم فیلیمو قرار میگیرد.

  • تهیه کننده : امیر وفایی
  • کارگردان : سعید آقاخانی

سریال زخم کاری ساخته محمدرضا تخت کشیان

سریال زخم کاری ساخته محمدرضا تخت کشیان

«زخم کاری» یکی دیگر از سریال هایی است که در لیست بهترین فیلم های نمایش خانگی جای دارد. کارگردان این فیلم محبوب و پرطرفدار آقای محمدحسین مهدویان بوده و بازیگران اصلی را جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، سیاوش طهمورث تشکیل می دهند.

«زخم کاری» در ژانر نئو جنایی بود که با موضوع فیلم جذاب و اقتباس از رمان «بیست زخم کاری» و «مکبث»، رکورد 20 میلیون دقیقه تماشا را ثبت و پربیننده ترین فیلم شبکه نمایش خانگی و موفق به کسب 4 جایزه در جشن حافظ شد.

«زخم کاری» داستان درگیری و زد و خوردهای افراد یک گروه را به تصویر می کشد که بعد از کشته شدن رئیس، دچار نزاع می شوند که بازی ای بر سر مرگ و زندگی است. علاوه بر این مثلث عشقی سمیرا، مالک و منصوره داستان فیلم را جذابتر می کند.

مطالب مرتبط: دانلود آهنگ زخم کاری

سریال جزیره ساخته منوچهر محمدی

سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم، کارگردان موفق و شناخته شده سینما و تلویزیون در ژانر درام ساخته شد و با به تصویر کشیدن فعالیت‌های تجاری هلدینگ‌های بزرگ دارای مفاسد اقتصادی، از این موضوع انتقاد کرد. بازیگران اصلی «جزیره» را شادی مختاری، امیر مقاره، محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، مینا وحید، غزل شاکری، امیر کاظمی، حسام منظور تشکیل می دهند.

فیلیمو که پخش این سریال را برعهده دارد، اعلام کرده فصل دوم «جزیره» به دلیل اسقتبال کم مخاطبان ساخته نخواهد شد اما با این حال طبق نظرسنجی های صورت گرفته مخاطبان زیادی دارد.

سریال دراکولا مهران مدیری

سریال دراکولا مهران مدیری

سریال دراکولا یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که در ژانر طنز ساخته شده این سریال فصل دوم سریال «هیولا» میباشد. نویسنده سریال دراکولا، پیمان قاسمخانی و کارگرداتن آن مهران مدیری می باشد. فیلمبرداری این سریال فروردین ماه 1400 آغاز شد. سریال «دراکولا» به کارگردانی مهران مدیری با بازی مهران مدیری، ویشکا آسایش، اندیشه فولادوند، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، نیما شعبانی می باشد. این فیلم نیز با جذب مخاطبان زیاد توانست در لیست بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی جای بگیرد.

«دراکولا» فیلمی است که بر واقعیت های روز دنیا حکایت دارد و با پرداخت به موضوعاتی مثل پول شویی، فعالیت های اینستاگرامی و … انتقاد از این رخدادها، توانسته نظر مثبت مخاطبان را جلب کند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.