Take a fresh look at your lifestyle.

زمان واریز یارانه های اسفند (آیا عیدی هم می دهند؟)

معمولا در ماه آخر سال واریزی هایی تحت عنوان یارانه یا عیدی پایان سال به حساب افراد واریز می شود. یارانه های اسفند امسال یه بهتر بگوییم واریزی های اسفند 1400 کدام ها هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز، در ماه پایانی سال آخرین یارانه‌های امسال واریز می‌شود، همچنین قرار است دو دهه اول و سوم اسفند یک واریزی جدید اضافه شود.

یارانه معیشتی

یارانه معیشتی مانند ماه های گذشته ساعت ۲۴ سه شنبه 10 اسفند 1400 به حساب سرپرست خانوار واریز می شود. مبلغ یارانه معیشتی اسفند تغییری نداشته و مانند ماه گذشته 103، 138، 172 و 205 هزارتومان به ترتیب برای خانواده های 2، 3، 4، و 5 نفره و بیشتر می باشد.

یارانه نقدی

یارانه نقدی اسفند ماه در تاریخ 20 اسفند 1400 واریز می گردد. مبلغ یارانه نقدی اسفند همان 45 هزار تومان برای هر نفر خواهد بود. افرادی که وام یک میلونی کرونا گرفته اند قسط مرحله پانزدهم وام از آن ها کسر می شود.

عیدی

واریزی دیگر اسفند عیدی شاغلان، کارگران و بازنشستگان است که با تاخیر در اسفند ماه واریز می شود. طبق اعلام سازمان تامین اجتماعی عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی دهه اول اسفند واریز می گردد.

سود سهام عدالت

یکی از واریزی های شیرین اسفند 1400 سود سهام عدالت است که حدودا 550 هزار تومان (برای دارندگان سهام عدالت 532 هزار تومانی) است. سود سهام عدالت در دهه سوم اسفند واریز می شود.

شنیده ها حاکی از امکان ادغام دو یارانه معیشتی و نقدی در قالب یک واریزی در سال جدید می باشد که هنوز تصویب نشده. افزایش مبلغ یارانه تا 800 هزار تومان که نیمی به صورت نقدی و نیمی به صورت کارت اعتباری در اختیار خانواده های 4 نفری قرار می گیرد نیز از دیگر تصمیمات احتمالی دولت در سال جدید است.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.