Take a fresh look at your lifestyle.

قرص درمان کرونای خفیف + نحوه مصرف دارو

تازه ترین خبرها حول موضوع کرونا حاکی از موفقیت قرص کووید پکسلووید فایزر در دریافت تاییدیه سازمان بهداشت جهانی می باشد. این قرص ویژه مبتلایان غیر شدید به کرونا بوده، بیمارانی که در معرض خطر بالای بستری شدن در بیمارستان هستند با مصرف این قرص می توانند به نوعی پیشگیری کنند و از بستری شدن در بیمارستان در امان بمانند.

سوالات متداول راجب به کرونا

درمان کرونای غیرشدید قرص کووید پکسلووید فایزر

طبق اعلام و توصیه سازمان بهداشت جهانی، قرص ضد ویروس کووید 19 پکسلووید فایزر ویژه مبتلایان به کرونا به شکل خفیف تر می باشد که تا با مصرف این قرص از بستری شدن در بیمارستان جلوگیری کنند چرا که افراد مبتلا به کرونا غیرشدید همانند بیماران واکسینه نشده، افراد مسن و یا بیماران مبتلا با سیستم ایمنی ضعیف در معرض خطر بالای بستری شدن در بیمارستان هستند.

سازمان بهداشت جهانی ادعا کرده که توصیه مصرف قرص ضد ویروس کووید 19 پکسلووید فایزر براساس دو کارآزمایی تصادفی سازی و کنترل شده شامل سه هزار و هفتاد و هشت بیمار می باشد که به دنبال این درمان، خطر بستری شدن در بیمارستان تا 85 درصد کاهش یافته است.

این سازمان از فایزر خواسته در جهت قیمت گذاری دقیق اقدام نماید و ضمن ثبت اختراع، دامنه جغرافیایی مجوز خود را افزایش دهد تا دیگر تولیدکنندگان آغاز به تولید کنند و در پی این اقدام قرص نامبرده سریع تر و با قیمت مناسب در دسترس عموم قرار گیرد.

نحوه مصرف قرص کووید پکسلووید فایزر

مصرف قرص کووید پکسلووید فایزر باید 5 روز پس از شروع علائم صورت پذیرد. طبق توصیه جد ید سازمان بهداشت جهانی بهتر است این دارو جایگزین رمدسیویر، قرص مولنوپیراویر مرک و آنتی‌بادی‌های مونوکلونال شود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.