Take a fresh look at your lifestyle.

صدف طاهریان چه کاره است و چرا از ایران رفت؟

صدف طاهریان بازیگر سینما و تلویزیون کار بازیگری را در سن 22 سالگی و سال 1390 با بازی در فیلم “هیچ کجا هیچ کس” به کارگردانی ابراهیم شیبانی آغاز کرد و طی سال های 90 تا 94 در فیلم هایی چون “سلام بر عشق، پس کوچه های شمرون، عصر یخبندان” نیز ایفای نقش کرد. اما بازیگری حرفه ای صدف طاهریان در ایران عمر بلندی نداشت چراکه در سال 1394 با انتشار چند عکس بدون حجاب در اینستاگرام خبر رفتن و مهاجرتش به دوبی را تایید کرد. حالا صدف طاهریان طی سال های اخیر و بعد از مهاجرتش به شهرت زیادی رسیده و در اینستاگرام بیش از 3 میلیون فالوئر دارد. اما صدف طاهریان در خارج از کشور به چه کاری مشغول است و علت رفتنش از ایران جه بود؟ در ادامه این گزارش با پاسخ به سوال صدف طاهریان چه کاره است و چرا از ایران رفت؟ همراه ما باشید.

مطالب پیشنهادی: لیست بازیگران مجرد زن ایرانی به همراه بیوگرافی کوتاه آنها

صدف طاهریان چه کاره است؟

صدف طاهریان در ایران بازیگر سینما و تلوزیون بود که در آبان ماه سال 1394 چند تصویر بدون حجاب اسلامی از خود منتشر کرد و توضیح داد پیج شخصی اش در اینستاگرام هک نشده و برای همیشه از ایران رفته و مهاجرت کرده است. پس از چند روز خبر رسید که صدف طاهریان به شبکه ماهواره ای جم تی وی ملحق شده است.

صدف طاهریان مدتی در امارات و شهر دبی زندگی کرد و سپس به ترکیه رفت و وارد کار مدلینگ شد. به این ترتیب مسیر هنری صدف از بازیگری به مدلینگ آرایشی و بهداشتی و لباس تغییر جهت داد. در تیر ماه 1399 به عنوان مجری در شبکه DD tv مشغول به کار شد و گویا این شبکه ترکیه ای 9 ماه بیشتر دوام نیاورد و منحل شد.

صدف طاهریان در حال حاضر در ترکیه به کار مدلینگ مشغول است.

صدف طاهریان چرا از ایران رفت؟

صدف طاهریان در ایران فرصتی برای دیده شدن پیدا نکرد چرا که در سال های فعالیت اش تنها در چند فیلم و نقش های حاشیه ای و درجه 2 ظاهر شد. نیوشا ضیغمی، بازیگر معروف و شناخته شده سینما و تلویزیون به مهاجرت و جنجال صدف طاهریان بعد از رفتنش واکنش نشان داد و گفت:«ایشان را اصلا بازیگر نمی دانم فقط تصاویری از او را در اثری دیدم که نقش مهمی هم نداشت، ما نباید یک آدم بی مغز را الکی بزرگ کنیم.»

صدف طاهریان بعد از مهاجرتش با یکی از رسانه های خارجی مصاحبه ای کرد و مسئله فساد اخلاقی در سینمای ایران را پیش کشید و روابط ناسالم را دلیل مهاجرتش اعلام کرد.

قطعا اظهارات صدف طاهریان چیزی جز توجیه برای رفتن و کشف حجابش نیست. چرا که بازیگران زن معروف و شناخته شده ای همچون ترانه علیدوستی، لیلا حاتمی، نیکی کریمی، کتایون ریاحی، مریلا زارعی، نگار جواهریان، مهتاب کرامتی، پریناز ایزدیار، سحر دولتشاهی، طناز طباطبایی و … با تمام سختی و آسانی ها و در شرایطی که برای همه بازیگران یکسان بود، در کشور خود ماندند و در سینمای ایران ماندگار شدند.

بیوگرافی صدف طاهریان

صدف طاهریان متولد 30 تیر 1367 در تهران می باشد. بازیگر، مدل و مجری است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری از دانشگاه تهران می باشد که در سن 22 سالگی وارد کار بازیگری شد و در 27 سالگی از ایران به ترکیه رفت و در حال حاضر مدلینگ می باشد.

فیلم های سینمایی صدف طاهریان:

  • هیچ کجا هیچ‌ کس سال 1390
  • پس کوچه‌ های شمرون سال 1391
  • قرار بعدی همانجا سال 1392
  • عصر یخبندان سال 1393

در سریال های “تلفن همراه، دارکوب، مثل یک خواب” نیز ایفای نقش کرده است.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.